hej..
jeg står i den uheldige situation, at jeg er bange for at være gravid. Jeg er 22 år, har fast kæreste som har et godt job og er selv studerende. Udover dette, som ikke er så negativt, så lider jeg af en depression, som gør at jeg tager piller der giver lidt af de samme symptomer som graviditet.
Fordi jeg er nervøs for graviditet er, at jeg har alle de her symptomer på graviditet, men samtidig med, så havde jeg en periode for lidt over en uge siden, hvor jeg fik en rigtig stor lyst til sex. Jeg var derfor sammen med min kæreste masser af gange de dage og jeg lagde ikke mærke til, at jeg glemte en mini-pille den ene dag før dagen efter, hvor jeg skulle tagnyder næste. Et par dage efter mistede jeg lysten igen og fik så nogle evt. Bivirkninger af anti-depressiv medicin eller symptomer på graviditet.
Da jeg er nervøs for graviditet er jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal fortsætte med mini-pillerne, da jeg ved de ikke er godt for et foster.
Min kæreste og jeg er blevet enige om, at hvis vi skulle være i den situation, at jeg er gravid, så beholder vi barnet og tager den derfra. Så har jeg ni måneder til at pleje min psyke og få anden hjælp end anti-depressive piller.
det bedste ville være, at jeg ikke er gravid og vi kan vente nogle år endnu til jeg er rask.
det piner mig, at der stadig er 10 dage til min mens skulle komme og at jeg skal vente i så lang tid.
Kan nogen fortælle mig om deres graviditet eller om perioder hvor i har været stresset og haft symptomer. Har brug for noget ro i psyken så er der nogen der kan fortælle mig noget? 
mvh. Den forvirrede.
Anmeld