Så er der hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
17 svar
6 synes godt om
19. april 2013

Kløver

Så har min mors Malou, født 4 dejlige hvalpe, 2 drenge og 2 piger

De er af racen Chinese Crested powder puff, og er allergi venlige

http://www.powderpuff.dk/hvalpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Kløver

Den vil desværre ikke lægge billeder ind

Anmeld

19. april 2013

malliebooh

Maja84 skriver:

Så har min mors Malou, født 4 dejlige hvalpe, 2 drenge og 2 piger

De er af racen Chinese Crested powder puff, og er allergi venlige

http://www.powderpuff.dk/hvalpe

Det er sådan nogle dejlige hunde - jeg har selv en tæve af samme race og ville godt nok ikke af med hende for noget som helst i verden! 

Anmeld

19. april 2013

Kløver

malliebooh skriver:

Det er sådan nogle dejlige hunde - jeg har selv en tæve af samme race og ville godt nok ikke af med hende for noget som helst i verden! 

De er så søde. Vi har en labrador, fra før vi fik kendskab til racen, og håber sådan min mand går med til en puff næste gang, da min far desværre ikke kan tåle dyr, men de her kan han godt tåle, de har pt 3 stk ud over hvalpene

Er det en hårløs eller en puff du har

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

Maja84 skriver:

De er så søde. Vi har en labrador, fra før vi fik kendskab til racen, og håber sådan min mand går med til en puff næste gang, da min far desværre ikke kan tåle dyr, men de her kan han godt tåle, de har pt 3 stk ud over hvalpene

Er det en hårløs eller en puff du har

Det er en puff Jeg foretrækker hunde med pels 

Min kæreste har også allergi, så det er bare rart at vi har fået os en så dejlig hund som han så også kan tåle.  

Hun er bare så rolig af sind og er meget glad for at møde nye mennesker.. Har oplevet SÅ mange sige at hun er en rolig hund og jeg synes bare det er dejligt. Tilgengæld - når der skal leges, så skal der også leges! Så har hun også bare været så fantastisk lærenem, man skulle ihvertfald ikke bruge længe på at få hende til at forstå. Det har nok taget 10-20 minutter at lære hende at give pote blandt andet

Det er helt klart en hund jeg vil anbefale 

Smider lige et par billeder af hende fra i dag Jeg klipper hende dog ikke som racen oprindeligt skal klippes, men det er jo så en anden side af sagen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2013

Lone Jakobsen

åh hvor er de kære man får helt lyst til at få hund igen

Anmeld

20. april 2013

Kløver

malliebooh skriver:

Det er en puff Jeg foretrækker hunde med pels 

Min kæreste har også allergi, så det er bare rart at vi har fået os en så dejlig hund som han så også kan tåle.  

Hun er bare så rolig af sind og er meget glad for at møde nye mennesker.. Har oplevet SÅ mange sige at hun er en rolig hund og jeg synes bare det er dejligt. Tilgengæld - når der skal leges, så skal der også leges! Så har hun også bare været så fantastisk lærenem, man skulle ihvertfald ikke bruge længe på at få hende til at forstå. Det har nok taget 10-20 minutter at lære hende at give pote blandt andet

Det er helt klart en hund jeg vil anbefale 

Smider lige et par billeder af hende fra i dag Jeg klipper hende dog ikke som racen oprindeligt skal klippes, men det er jo så en anden side af sagen 

Hvor er hun dejlig, vi har samme oplevelse, at pufferne er rolige, har haft 3 hårløse, og der var mere uro, og 3 ud af 3 hårløse måtte aflives pga sygdom, men intet været ved pufferne. Håber min mand er frisk, når vi engang ikke har vores labrador mere, håber og tror dog vi har meget glæde af ham flere år endnu, han bliver 7 til august/sep og han opfører sig stadig som en unghund på 2

Kan godt lide måden hun er klippet på

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

Maja84 skriver:

Hvor er hun dejlig, vi har samme oplevelse, at pufferne er rolige, har haft 3 hårløse, og der var mere uro, og 3 ud af 3 hårløse måtte aflives pga sygdom, men intet været ved pufferne. Håber min mand er frisk, når vi engang ikke har vores labrador mere, håber og tror dog vi har meget glæde af ham flere år endnu, han bliver 7 til august/sep og han opfører sig stadig som en unghund på 2

Kan godt lide måden hun er klippet på

Jeg har den samme oplevelse af det med uro'en.. Begge hendes forældre er hårløse og hendes far er totalt vildbasse  Det er nogle af hendes søskende i øvrigt også.. De hopper og springer rundt som abekatte nogle gange haha 

Det kunne godt tænkes at han ikke føler sig gammel endnu så hehe 

Anmeld

20. april 2013

Kløver

malliebooh skriver:

Jeg har den samme oplevelse af det med uro'en.. Begge hendes forældre er hårløse og hendes far er totalt vildbasse  Det er nogle af hendes søskende i øvrigt også.. De hopper og springer rundt som abekatte nogle gange haha 

Det kunne godt tænkes at han ikke føler sig gammel endnu så hehe 

Bliver lidt nysgerrig, må jeg spørge hvor hun er fra alle min mors hunde er købt ved kennel Misella, da hun boede på Lolland

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

Maja84 skriver:

Bliver lidt nysgerrig, må jeg spørge hvor hun er fra alle min mors hunde er købt ved kennel Misella, da hun boede på Lolland

Hun er købt ved min venindes mor her i Sønderjylland .. Det er ikke en kennel som sådan Bare privat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.