Morgengave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. april 2013

Frk.S

Nu er der kun 3 uger til vi skal giftes!  (shit, hvor er tiden egentlig gået stærkt)

Så nu skal jeg til at have fundet en morgengave til min kommende mand. Og jeg aner bare ikke hvad det skal være. Han er i forvejen mega svær at købe jule- og fødselsdagsgaver til.

Har i ikke nogle fantastiske forslag???

Den klassiske me manchetknapper eller slipsenål, er nok ikke lige ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

foto på lærred

Frk.S skriver:

Nu er der kun 3 uger til vi skal giftes!  (shit, hvor er tiden egentlig gået stærkt)

Så nu skal jeg til at have fundet en morgengave til min kommende mand. Og jeg aner bare ikke hvad det skal være. Han er i forvejen mega svær at købe jule- og fødselsdagsgaver til.

Måske en collage

Camilla

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844068

Anmeld

19. april 2013

FrkDitte

Frk.S skriver:

Hejsa,

Nu vi ved ikke hvad budgettet er.. men hvad med et stilfuldt barbersæt og noget lækkert barbersæbe? Hvis han altså er til sådan noget..

barberenisilkeborg.dk har mange fine ting 

D.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2013

Frk.S

foto på lærred skriver:

Måske en collage

Camilla

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844068

Det vil jeg i hvert fald overveje.

Der var det måske oplagt med billeder fra bryllupet - i så fald, er det så muligt at købe et gavekort til en collage?

Anmeld

19. april 2013

Kløver

Hvad med et lækkert ur, eller en graveret zippo lighter hvis han ryger, eller nogle flotte fotos af dig

Anmeld

19. april 2013

Frk.S

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Nu vi ved ikke hvad budgettet er.. men hvad med et stilfuldt barbersæt og noget lækkert barbersæbe? Hvis han altså er til sådan noget..

barberenisilkeborg.dk har mange fine ting 

D.

Grunden til jeg ikke har skrevet pris på, er fordi jeg ikke helt selv ved hvad budgettet er. Det kommer sig nok ikke så nøje. Og jeg har bare brug for en masse gode forslag.

Så mange tak for dit forslag - tror ikke lige det er noget for ham.

Anmeld

19. april 2013

FrkDitte

Maja84 skriver:

Hvad med et lækkert ur, eller en graveret zippo lighter hvis han ryger, eller nogle flotte fotos af dig

Ja sådan nogle boduir-fotos.. det synes jeg var en god ide.. 

D.

Anmeld

19. april 2013

Frk.S

Maja84 skriver:

Mange tak for dine forslag.

Et ur har jeg også overvejet. Han er bare ikke så "god" til det at gå med ur. Han ryger ikke, så en lighter skal det nok heller ikke være.

Hmm, fotos af mig, måske en idé, ved bare ikke lige om jeg kan nå at få det arrangeret.

Anmeld

19. april 2013

MyLove E

Jeg gav min mand et par lækker solbriller.
Han ønskede sig heller ikke noget. Og han bruger dem hver dag når han køre bil:-)

Anmeld

19. april 2013

CarinaSB

Frk.S skriver:

Det problem har jeg også .. jeg skal bare giftes imorgen .. så gaven må vente lidt endnu :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.