Kan du hjælpe mig med mærket på denne barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2013

banana3

Desværre kun ud fra mine detaljer Så i dag en barnevogn sort og sort stel, hjulene bag ved var mindre end dem foran. MEN liften var ret speciel, normalt er stoffet jo helt glat og udspilet, men det her var ligesom lidt glatstof og liften var en alm lift, men lidt mere poset i det? Jeg har søgt og søgt nettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget! kalechen var løs den virkede i egentlig lidt taske agtig denne her lift, mega fed !!! Åhh hvor er det træls jeg ikke lige kikkede på mærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

1990h

banana3 skriver:

Desværre kun ud fra mine detaljer Så i dag en barnevogn sort og sort stel, hjulene bag ved var mindre end dem foran. MEN liften var ret speciel, normalt er stoffet jo helt glat og udspilet, men det her var ligesom lidt glatstof og liften var en alm lift, men lidt mere poset i det? Jeg har søgt og søgt nettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget! kalechen var løs den virkede i egentlig lidt taske agtig denne her lift, mega fed !!! Åhh hvor er det træls jeg ikke lige kikkede på mærket

er det teutonias med servostyring dæk halløj:p?

Anmeld

19. april 2013

banana3

1990h skriver:

er det teutonias med servostyring dæk halløj:p?

Tak for svar, meeeeeen, det er ihvertfald ikke den lift, liften havde en ganske alm form, undtagen kalechen den var sådan helt blød og havde slet ikke en fast form, det kan være jeg skulle forsøge mig med at tagne den

Anmeld

19. april 2013

1990h

banana3 skriver:

Tak for svar, meeeeeen, det er ihvertfald ikke den lift, liften havde en ganske alm form, undtagen kalechen den var sådan helt blød og havde slet ikke en fast form, det kan være jeg skulle forsøge mig med at tagne den

hihi ja måske.

prøv og kig på milledille.dk

Anmeld

20. april 2013

Pigent

banana3 skriver:

Den er svær

Nu hvor du skriver liften er det så babyliften du mener eller barnevognskassen? Og hvor så du barnevognen?

Har fundet nogle barnevogne og så kan du kig om det kunne være nogen af dem?

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=16471

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevognstilbehor/liggevogne/brio-barnevogn-sing-inkl-liggedel-black#.UXKl76I0zc8

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevognstilbehor/liggevogne/trille-barnevogn-viper-4s-inkl-ligge-og-siddedel-sort-antrasit#.UXKmLqI0zc8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.