25+0 2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
3 synes godt om
19. april 2013

banana3

Og alt er lige som det skal være. Hvor er det dejligt..

Jeg er begyndt at få en del tanker omkring fødslen osv, så glæder mig til vi skal starte til fødselsforberedelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Jeg er begyndt at få en del tanker omkring fødslen osv, så glæder mig til vi skal starte til fødselsforberedelse

Hvor dejligt at alt er som det skal være  

hvordan forgår 2 lægebesøg, hvis det er ok jeg spørg jeg skal nemlig her om ca 3 uger. Og tænkte på hvad de undersøger ?  

Anmeld

19. april 2013

banana3

Rinepigen skriver:

Hvor dejligt at alt er som det skal være  

hvordan forgår 2 lægebesøg, hvis det er ok jeg spørg jeg skal nemlig her om ca 3 uger. Og tænkte på hvad de undersøger ?  

Selvfølgelig, jeg spurgte også en anden bruger i går

Jamen lægen måler livmoderens størrelse, måler blodtryk, fortager urinprøve for at se om man har blærebetændelse og om man udskiller æggehvide i urinen, så hører man babys hjerte (så fantastisk) Og så fik jeg taget blodprøve for at tjekke barnets blod, men det er kun hvis du er reh. negativ Så alt i alt meget meget stille og roligt, men det er jo altid dejligt at komme op og der bliver vurderet at alt er som det skal være Ellers spurgte lægen bare til hvordan det gik med graviditeten

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Deejligt! 

Anmeld

19. april 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Selvfølgelig, jeg spurgte også en anden bruger i går

Jamen lægen måler livmoderens størrelse, måler blodtryk, fortager urinprøve for at se om man har blærebetændelse og om man udskiller æggehvide i urinen, så hører man babys hjerte (så fantastisk) Og så fik jeg taget blodprøve for at tjekke barnets blod, men det er kun hvis du er reh. negativ Så alt i alt meget meget stille og roligt, men det er jo altid dejligt at komme op og der bliver vurderet at alt er som det skal være Ellers spurgte lægen bare til hvordan det gik med graviditeten

Okay mange tak for svaret  

det lyder jo meget stille og roligt Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.