Hold da helt op... 
Jeg bliver altså NØDT til at blære mig, så undskyld, hvis du ikke vil høre på gloriepudseri og Mig, mig mig, så hop lige videre, for jeg tror du vil brække dig i de næste linjer så 
Jeg er altså bare lige en tand for sej synes jeg... 

Startede projekt "Af med fedtet" d. 16/4-13 og nu her d. 19/4-13 har jeg simpelthen allerede tabt mig og hold nu fast, 2½ kilo!! 

Jeg er SÅ stolt af mig selv, jeg ved godt at det er HURTIGT at jeg har tabt mig så mange kilo, men lad mig bare lige fortælle at jeg altså IKKE gør det med vilje, for jeg er absolut ingen helgen når det kommer til at lade være med at putte ting i munden, tværdigmod.
Det jeg gør er altså ikke en kur, jeg sulter ikke mig selv og jeg dyrker ikke motion (Har bækkenløsning)!
Jeg er begyndt at drikke mellem 2½-3½ ltr. vand om dagen og min smør på mit knækbrød er bare mini-udgaven, dvs at fedtindholdet er reduceret med 47% jeg spiser fjerkræ og fisk til aftensmad og mit pålæg er fedtfattigt, derudover så spiser jeg bare meget grønt/frugt i løbet af dagen. Spiser en kiks eller tre og det er sådan nogle havrekiks med lys chokolade, så ikke fedtfattige.
Jeg har ikke opgivet mine (lidt for mange) kopper kaffe med sukker og mælk..
Så jeg ved ikke hvad der gør det, men det fungerer altså for mig..
2 ½ kilo!!! Jeg er stolt af mig selv!!! 
Anmeld