Navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn passer bedst til lillebror?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.355 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. april 2013

hekran

Vi har Andrias på 5, Kristoffer på 3 og Helena på 1 og venter vores lillebror til august. Vi er lidt tabte på navnefronten. Tror dog vi hælder mest til Johannes, men hvad synes I? Hvilket navn passer bedst ind i navneflokken? Flere svarmuligheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

tankai

Marita skriver:

Vi har Andrias på 5, Kristoffer på 3 og Helena på 1 og venter vores lillebror til august. Vi er lidt tabte på navnefronten. Tror dog vi hælder mest til Johannes, men hvad synes I? Hvilket navn passer bedst ind i navneflokken? Flere svarmuligheder

Det første jeg tænkte var Samuel, inden jeg læste mulighederne.. 

Anmeld

19. april 2013

hekran

tankai skriver:

Det første jeg tænkte var Samuel, inden jeg læste mulighederne.. 

Pudsigt! Det er også et smukt navn

Anmeld

19. april 2013

Trekløver(:

Marita skriver:

Johannes er super sødt 

Anmeld

19. april 2013

hekran

De er da tætte! Ikke underligt, vi har så svært ved at bestemme os

Anmeld

19. april 2013

LinLin

Jeg kan bedst lide Samuel - det skal min den næste hedde, hvis det nogensinde sker og i øvrigt bliver en dreng
Men jeg synes ikke det er det der passer bedst med jeres andre børn... Jeg har stemt Marius

Anmeld

19. april 2013

IngenKoPåIsen

Jeg har stemt Julian

Anmeld

19. april 2013

MortilElias2010

Marita skriver:

Marius 

Anmeld

23. april 2013

Pigent

Marita skriver:

Jeg har stemt Marius fordi det er det jeg bedst kan lide

Anmeld

23. april 2013

kriknu

Jeg har stemt Julian, da jeg har en stor svaghed for navnet - og så passer det bare godt til de andre navne, men ellers så synes jeg Samuel passer godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.