Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har Andrias på 5, Kristoffer på 3 og Helena på 1 og venter vores lillebror til august. Vi er lidt tabte på navnefronten. Tror dog vi hælder mest til Johannes, men hvad synes I? Hvilket navn passer bedst ind i navneflokken? Flere svarmuligheder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marita skriver: Vi har Andrias på 5, Kristoffer på 3 og Helena på 1 og venter vores lillebror til august. Vi er lidt tabte på navnefronten. Tror dog vi hælder mest til Johannes, men hvad synes I? Hvilket navn passer bedst ind i navneflokken? Flere svarmuligheder
Det første jeg tænkte var Samuel, inden jeg læste mulighederne..
tankai skriver: Det første jeg tænkte var Samuel, inden jeg læste mulighederne..
Pudsigt! Det er også et smukt navn
Johannes er super sødt
De er da tætte! Ikke underligt, vi har så svært ved at bestemme os
Jeg kan bedst lide Samuel - det skal min den næste hedde, hvis det nogensinde sker og i øvrigt bliver en dreng Men jeg synes ikke det er det der passer bedst med jeres andre børn... Jeg har stemt Marius
Marius
Jeg har stemt Marius fordi det er det jeg bedst kan lide
Jeg har stemt Julian, da jeg har en stor svaghed for navnet - og så passer det bare godt til de andre navne, men ellers så synes jeg Samuel passer godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128