ville i ringe til jordmor/fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.697 visninger
27 svar
5 synes godt om
19. april 2013

1990h

I nat havde jeg meget konstante plukveer og en stenhård mave i 4timers tid hvis ikke mere. Mærkede slet ikk baby

Fik så lændesmerter så jeg ikk kunne ligge ned men måtte rejse mig og.gå rundt i stuen hvor det hjalp en del. havde også vilde menstruation lignende smerter.

Har googlet lidt og tænker om jeg er i den såkaldte latente fase?

Mærkede først baby her for 10minutter siden ellers ikk siden i går kl 8.

Ville i ringe til fg nu hvor det ikk rigtigt gør voldsomt ondt mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

I nat havde jeg meget konstante plukveer og en stenhård mave i 4timers tid hvis ikke mere. Mærkede slet ikk baby

Fik så lændesmerter så jeg ikk kunne ligge ned men måtte rejse mig og.gå rundt i stuen hvor det hjalp en del. havde også vilde menstruation lignende smerter.

Ja jeg vil lige ringe og få en snak om det

Måske vil de gerne lige tilse dig for en sikkerheds skyld

Anmeld

19. april 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

Ja jeg vil lige ringe og få en snak om det

Måske vil de gerne lige tilse dig for en sikkerheds skyld

Okay det kunne være jeg skulle gøre det så.

Det var i hvert fald voldsomme smerter i nat .

Anmeld

19. april 2013

Team Putte

1990h skriver:

Ja jeg ville ringe og lige få en snak med dem.. Jeg kunne forestille mig de måske gerne ville køre en kurve på dig når bebs er blevet så stille hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

19. april 2013

Lise

Det lyder som optræk til fødsel 

Jeg kontaktede fødegang dagen før jeg fødte 2. gang. Jeg synes ikke jeg mærkede babyen. Jordemoderen sagde at det var meget normalt at den var stille op til fødsel, og hun mente jeg var igang, og han ville være ude inden 24 timer. 23,5 timer senere var han ude. 

Nå, det skulle ikke handle om mig. 

Jeg synes det lyder til at du er på vej i fødsel. Lændesmerter = veer. 

Håber du får en god fødsel. 

Anmeld

19. april 2013

Snartmortil3

Lise skriver:

Det lyder som optræk til fødsel 

Jeg kontaktede fødegang dagen før jeg fødte 2. gang. Jeg synes ikke jeg mærkede babyen. Jordemoderen sagde at det var meget normalt at den var stille op til fødsel, og hun mente jeg var igang, og han ville være ude inden 24 timer. 23,5 timer senere var han ude. 

Nå, det skulle ikke handle om mig. 

Jeg synes det lyder til at du er på vej i fødsel. Lændesmerter = veer. 

Håber du får en god fødsel. 

Vil bare lige sige at lændesmerter ikke er lig med veer Jeg har haft lændesmerter i 4-5 dage nu som kommer og går, sammen med en del plukveer.. Men det har på ingen måde udviklet sig til noget der kunne minde om en nærtstående fødsel

Anmeld

19. april 2013

L&V

Jeg ville nok se tiden lidt an og vente på rigtige veer eller vandafgang. og når du nu har mærket bebs så ville jeg ik bekymre mig. men hvis du bliver mere tryg ved et tjek jamen så er det jo bare det du ska

Anmeld

19. april 2013

1990h

Jeg fik ringet til jordmor og vi aftalte at jeg tog et bad og noget morgen mad og koldt og drikke og se om baby ikk liver mere op også sku jeg ringe tilbage om 3timers tid. Men umiddelbart er baby bare træt efter i nat.

Hold kæft hvor gjorde det også bare ond

syntes dog mens smertern og lændesmerterne er gået væk igen siden i morges.

Anmeld

19. april 2013

1990h

Jeg fik ringet til jordmor og vi aftalte at jeg tog et bad og noget morgen mad og koldt og drikke og se om baby ikk liver mere op også sku jeg ringe tilbage om 3timers tid. Men umiddelbart er baby bare træt efter i nat.

Hold kæft hvor gjorde det også bare ond

syntes dog mens smertern og lændesmerterne er gået væk igen siden i morges.

Anmeld

19. april 2013

Lise

110811 skriver:

Vil bare lige sige at lændesmerter ikke er lig med veer Jeg har haft lændesmerter i 4-5 dage nu som kommer og går, sammen med en del plukveer.. Men det har på ingen måde udviklet sig til noget der kunne minde om en nærtstående fødsel

Hos mig var det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.