hejsa
(nogle ved sikkert hvem jeg er, men har brug for at være ano alligevel)
Sagen er den at jeg siden 15+ har haft lette bækkensmerter og ondt i lænd osv ved for meget aktivitet. har ikke rigtig kunnet gå længere ture unden at få ret ondt.
Jeg har været sygemeldt siden uge 9 i min graviditet pga meget kvalme og psykiske problemer i forhold til vi har mistet sent før og det har selvfølgelig sat sig nogle spor. og fik derfor en aftale med lægen om at jeg igen skulle raskmeldes når vi havde overstået div scanninger og fået OK for at vores nuværende baby ikke fejlede noget. og dette var selvfølgelig ok.
Men... i onsdags skulle jeg starte i praktik (igang med uddannelse) som sosu-hjælper på deltid (25 timer pr uge) og med "skånejob" altså der vil blive taget hensyn til at jeg ikke må løfte osv.
Onsdag gik ok de første 3 timer, men så begyndte jeg at få ondt og måtte sidde ned flere gange.. da jeg kom hjem lå jeg nermæst resten af dagen i min seng og havde ondt. næsten morgen resultere i at jeg næsten ikke kunne komme ud af sengen.
jeg kom dog afsted men hele dagen havde jeg SÅ ondt i hele bækkenet og skamben osv og følte det var ligesom om der er noget der sagde klik hver gang jeg gik
jeg ville selvfølgelig ikke virke pylret, så jeg blev ved med at presse mig selv til at fortsætte indtil jeg fik fri igår og måtte igen hjem og ligge og have ondt hele dagen 
Nu her fredag morgen måtte jeg så sige stop... har så ondt jeg hverken kan gå eller stå
så måtte desværre ringe derned og sygmelde mig allerede
Jeg synes det er ret så usselt at allerede melde sig syg, men på den anden side så VIL jeg heller ikke presse mig selv så hårdt at det skal gøre så ondt.
Ringer ned til min læge når de åbner og så må jeg snakke med ham om det.. selvom han nok synes det er tidligt nok jeg "giver op" men på den anden side.. skal jeg fortsætte hvis det evt er bækkenløsning og bare have ondt ? 
Hvad havde i gjort i sådan en sitiuation ?? 
Anmeld