Måske..... måske ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2013

Anonym trådstarter

Skal lige bruge lidt øjne på denne her Mit kamera i mobilen er skod, så kunne ikke tage et ordentligt uden det grumsede, så måtte vente til kameraet var ladet op, så den nåede at tørre Det var sidste test jeg havde 4+0. Mon der evt. er gevinst?

Det er samme test - et i original og i negativ.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Skal lige bruge lidt øjne på denne her Mit kamera i mobilen er skod, så kunne ikke tage et ordentligt uden det grumsede, så måtte vente til kameraet var ladet op, så den nåede at tørre Det var sidste test jeg havde 4+0. Mon der evt. er gevinst?

uanset hvordan jeg vender og drejer min skærm kan jeg desværre kun se 1 streg..

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Kan desværre intet se, men måske den bliver positiv i løbet af et par dage

Anmeld

18. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan desværre kun se en streg

Anmeld

18. april 2013

MortilElias2010

Kan hverken finde hoved eller hale i den der når den er skilt ad  Udover den ene tydelige streg. 

Anmeld

19. april 2013

HHC88

Anonym skriver:

Ser desværre kun én streg Nogle tester jo først positiv senere, så prøv igen om nogle dage

Anmeld

19. april 2013

simone_jacobsen

MortilElias2010 skriver:

Kan hverken finde hoved eller hale i den der når den er skilt ad  Udover den ene tydelige streg. 

Er ret sikker på, at testen ikke er skilt ad. Jeg købte tests på nettet og de så sådanne ud.

Anmeld

19. april 2013

MortilElias2010

simone_jacobsen skriver:

Er ret sikker på, at testen ikke er skilt ad. Jeg købte tests på nettet og de så sådanne ud.

Nå ja den slags har jeg ikke set før men ligner tilnærmelsesvist de der g.tests når de er skilt ad jeg kender  Beklager  Hjælper dog ikke, kan kun se een streg. 

Anmeld

19. april 2013

Klokkeblomst88

Desværre kun en 

Anmeld

19. april 2013

babyonboard

Ser desværre kun en streg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.