Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal lige bruge lidt øjne på denne her Mit kamera i mobilen er skod, så kunne ikke tage et ordentligt uden det grumsede, så måtte vente til kameraet var ladet op, så den nåede at tørre Det var sidste test jeg havde 4+0. Mon der evt. er gevinst?
Det er samme test - et i original og i negativ.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Skal lige bruge lidt øjne på denne her Mit kamera i mobilen er skod, så kunne ikke tage et ordentligt uden det grumsede, så måtte vente til kameraet var ladet op, så den nåede at tørre Det var sidste test jeg havde 4+0. Mon der evt. er gevinst? Det er samme test - et i original og i negativ.
Kan desværre kun se en streg
Kan hverken finde hoved eller hale i den der når den er skilt ad Udover den ene tydelige streg.
MortilElias2010 skriver: Kan hverken finde hoved eller hale i den der når den er skilt ad Udover den ene tydelige streg.
simone_jacobsen skriver: Er ret sikker på, at testen ikke er skilt ad. Jeg købte tests på nettet og de så sådanne ud.
Er ret sikker på, at testen ikke er skilt ad. Jeg købte tests på nettet og de så sådanne ud.
Nå ja den slags har jeg ikke set før men ligner tilnærmelsesvist de der g.tests når de er skilt ad jeg kender Beklager Hjælper dog ikke, kan kun se een streg.
Desværre kun en
Ser desværre kun en streg..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128