Hvornår får vi svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2013

EnSødMor

Hvor længe inden DP start får man brev om hvor hun skal være? 

Vi kan snart ikke vente mere i spænding, selvom jeg ikke vil give slip på min pige. 

Vi har garantiplads fra d. 1/6... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

bøllen

Frk-S skriver:

Vi kan snart ikke vente mere i spænding, selvom jeg ikke vil give slip på min pige. 

Tror vi blev ringet op 3 uger før opstart men om der er forskel fra kommune til kommune ved jeg ikke

Anmeld

18. april 2013

mth1987

Frk-S skriver:

Jeg mener vi fik brev nogle mdr før om vi ville ha den plads vi blev tilbudt.

Anmeld

18. april 2013

Gittemor09

min søn skal starte d. 1/7... jeg fik for 14 dage siden et brev om at der var plads hos ----- fra d. 1/7... og at jeg skulle ringe til dem, for og fortælle om jeg vil have pladsen eller ej....

og så får jeg brev fra dagplejekontoret hvornår jeg skal til møde med dagplejer og dagplejepædagogen.... det sker ca. 1½ måned før vil jeg tro... så en gang i maj tror jeg

Anmeld

21. april 2013

EnSødMor

Gittemor09 skriver:

min søn skal starte d. 1/7... jeg fik for 14 dage siden et brev om at der var plads hos ----- fra d. 1/7... og at jeg skulle ringe til dem, for og fortælle om jeg vil have pladsen eller ej....

og så får jeg brev fra dagplejekontoret hvornår jeg skal til møde med dagplejer og dagplejepædagogen.... det sker ca. 1½ måned før vil jeg tro... så en gang i maj tror jeg

Super. Tak 

Anmeld

21. april 2013

Masig

Vi blev tilbudt plads på digital pladsanvisning ca 1½ mdr før start...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.