25+3 med vores lille supermand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
3 svar
3 synes godt om
18. april 2013

Melanie Bjerre

26. Uge med den lille prins.. Jeg synes jo stadig det er super dejligt at være gravid, og nyder hver dag der går 

Jeg synes godt jeg kan mærke at min krop har det hårdere og hårdere, der er mange simple ting jeg synes er meget meget hårdt, meeeen det overlever jeg, mere arbejde til manden min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

banana3

Melanie Bjerre skriver:

26. Uge med den lille prins.. Jeg synes jo stadig det er super dejligt at være gravid, og nyder hver dag der går 

Jeg synes godt jeg kan mærke at min krop har det hårdere og hårdere, der er mange simple ting jeg synes er meget meget hårdt, meeeen det overlever jeg, mere arbejde til manden min 

Sikke en fin babymave

Anmeld

18. april 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Såå fin du er  

Anmeld

22. april 2013

Stivdie

Melanie Bjerre skriver:

Ih altså, hvor jeg glæder mig til at få sådan en fin mave om små 15 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.