Hej alle søde gravide piger!

Jeg har det godt, havde mit første "læge"besøg i forgårs, det var en ret irriterende oplevelse. Jeg kom præcis kl. 08.30, hvor jeg havde en tid. Så ventede 25 min. i venteværelset, og gik til sidst ind og spurgte hvornår jeg kunne komme til - så sagde de: "øh, jaja, bare lav en urinprøve" - ok det kunne nogen da godt have fortalt mig!
Herefter blev jeg hentet af en social- og sundhedshjælper, som ikke kunne svare på nogen af min spørgsmål - det virkede lidt som om hun var ligeglad!!! Hun prøvede at stikke mig, men kunne ikke og kaldte derefter på en anden, som så tog prøverne. Så glemte de mig! Jeg sad og kiggede inde i rummet! Til sidst gik jeg igen ud i receptionen og sagde: "øh, er jeg færdig, eller?!?" TIl det svarede hun: "nå, ok jeg troede hende den anden rundede af med dig".

Æv rigtig træls oplevelse - jeg var ellers så spændt! Nu glæder jeg mig bare helt vildt til den rigtige LÆGE undersøgelse om 14 dage

Men det går ellers heldigvis godt, jeg er lidt svimmel, meget sulten, tørstig og træt, og mærker lidt ligamentstik, men ellers bare ovenud lykkefølelse
Anmeld