hvordan går det med jers gravidtiter:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Natasja Savage Andersen

Her går det også rigtig godt..!  Kan godt mærke jeg er ved at blive utålmodig. Mærker ham derinde vende rundt og sparke.. Men nuser om babyværelset for at tænke på noget andet..  der er jo alligevel et langt stykke endnu (59 dage til termin)
Håber i alle også nyder jeres graviditet

knus Natte førstegangs gravid 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Knudsen

Her går det også godt. Synes at jeg er ved at være rigtig højgravid, med alle plus og minus siderne..
Nyder at han inden så længe kommer ud til os, men er ved at være ret ømt i mit bækken, døjer med en del allergi, vand i kroppen som resulterer i kæmpe klumpfødder.
Jeg mindes min første graviditet som meget nemmere, men det er vist bare lidt indbildning. Man er jo så god til at huske alt det positive, hvilket jo også er godt.

Janni 35+5 (1 måned til termin)

Anmeld

29. juni 2009

Nanna1985

Her går det super super godt og det har det gjort hele graviditeten igennem  babyen sparker hverdag og er vild livlig, det er DEJLIGT at mærke

Vi glæder os sådan til at lillebror/søster kommer ud til os og vi kan lære h*n at kende

Nanna (31+0)

Anmeld

2. juli 2009

baby2010

Hej alle søde gravide piger! 

Jeg har det godt, havde mit første "læge"besøg i forgårs, det var en ret irriterende oplevelse. Jeg kom præcis kl. 08.30, hvor jeg havde en tid. Så ventede 25 min. i venteværelset, og gik til sidst ind og spurgte hvornår jeg kunne komme til - så sagde de: "øh, jaja, bare lav en urinprøve" - ok det kunne nogen da godt have fortalt mig!

Herefter blev jeg hentet af en social- og sundhedshjælper, som ikke kunne svare på nogen af min spørgsmål - det virkede lidt som om hun var ligeglad!!! Hun prøvede at stikke mig, men kunne ikke og kaldte derefter på en anden, som så tog prøverne. Så glemte de mig! Jeg sad og kiggede inde i rummet! Til sidst gik jeg igen ud i receptionen og sagde: "øh, er jeg færdig, eller?!?" TIl det svarede hun: "nå, ok jeg troede hende den anden rundede af med dig".

Æv rigtig træls oplevelse - jeg var ellers så spændt! Nu glæder jeg mig bare helt vildt til den rigtige LÆGE undersøgelse om 14 dage

Men det går ellers heldigvis godt, jeg er lidt svimmel, meget sulten, tørstig og træt, og mærker lidt ligamentstik, men ellers bare ovenud lykkefølelse

Anmeld

2. juli 2009

MissMikkelsen

puha... Har kvalme og ingen appetit. Er en ren hormonbombe med de vildest humørsvingninger. Har bare mest lyst til at ligge på sofaen hele dagen fordi jeg er småtræt konstant. Men ellers er jeg en glad førstegangsgravid (6+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.