En social omgangskreds som gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2013

Nadja Mathiesen

Jeg er 19år gammel, og 11+6 henne.

vi glæder os begge og får fuld opbakning og støtte fra familien. Men så er der det med vennerne. Jeg har set mindre og mindre til veninderne siden jeg offentliggjorde min graviditet...

Jeg er derfor interesseret i at høre hvad andre unge mødre gør for at opretholde et socialt netværk, eller for at opbygge et nyt, eventuelt med andre gravide, eller nybagte mødre, er der Eventuelt nogle socialt medier der har sider hvor unge gravide/mødre kan møde hinanden  

på forhånd tak!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

FrkZier

Nadja Mathiesen skriver:

vi glæder os begge og får fuld opbakning og støtte fra familien. Men så er der det med vennerne. Jeg har set mindre og mindre til veninderne siden jeg offentliggjorde min graviditet...

Jeg er derfor interesseret i at høre hvad andre unge mødre gør for at opretholde et socialt netværk, eller for at opbygge et nyt, eventuelt med andre gravide, eller nybagte mødre, er der Eventuelt nogle socialt medier der har sider hvor unge gravide/mødre kan møde hinanden  

på forhånd tak!! 

Jeg har sørget for at holde godt fast i de veninder der ikke faldt fra med det samme - så har jeg fået mig nogle nye søde veninder bla. herinde fra som jeg har været rigtig glade for.

så er jeg med i to terminsgrupper (en fra baby.dk  og en fra min-mave.dk), det giver et rigtigt godt grundlag for nye bekendtskaber

Anmeld

18. april 2013

raca

det har ikke så meget med alder på ens netværk men hvor ens netværk er i deres liv..

vi var 25 og 30 da vi blev forældre første gang.. og vi midstede omtrænt alle vores venner, forde de slet ikke  var i hus, børn have...stadiet..

men mere til fest, sent aftenhygge og sove længe..

Anmeld

18. april 2013

Nadja Mathiesen

Det kunne da være en mulighed der er stort set bare ingen veninder der er holdt ved, degangetegnets sjældent jeg hører fra eller ser dem. ret er frustrerende når man førhen var meget social  

Anmeld

19. april 2013

LilleMie

Nadja Mathiesen skriver:

på forhånd tak!! 

Du kan måske melde dig til noget gravidtræning af en eller anden art - AOF o.lign. har sådanne hold i mange byer. Jeg gik til yoga og prøvede også vandaerobik et par gange. Her kan man i hvert fald møde nye mennesker, der er samme sted i livet som en selv, og så far man samtidig lidt motion 

Når du har født kommer du i mødregruppe, kan gå i legestue, til babysvømning osv. og møder også en masse nye mennesker her.

Ellers prøv at lave en "efterlysning" herinde, for at se om der er andre i dit lokalområde, der også leder efter en ny omgangskreds 

Held og lykke med "jagten" 

Held og lykke!

Anmeld

19. april 2013

Annesofiebach

mødrehjælpen, har sådan nogen ungmødregrupper så møder man nye mennesker i sin egen situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.