fra 2 børn til 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. april 2013

Anonym trådstarter

Goddag de damer

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer med 3 børn, hvordan var det at gå fra 2 børn til 3 børn?
Har to børn, en på 2 1/2 og en på 6 måneder, og er simpelthen SÅ SKRUK!! Det er næsten helt forfærdeligt
Vi overvejer projekt nr 3 når jeg stopper med at amme..

Så damer, fortæl endelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Anonym trådstarter

18. april 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Jeg har tre piger- en på 7- en på 6 og en på 4. Jeg synes faktisk ikke det var hårdt at gå fra 2 til 3. Jeg synes det var dejligt at blive mor til tre,dejligt at være rutineret mor. De to store tog godt i mod den lille.
Så hvis I har lyst så kan jeg kun anbefale tre børn

Anmeld

18. april 2013

birthee

Herhjemme er der også tre dejlige børn  En dreng på næsten 6 (14. maj), en pige der lige er blevet 2, og lillebror på 3 mdr... Synes ikke det var hårdt at gå fra to til tre børn... Faktisk har vi snakket om at en 4'er om 4 års tid ikke vil være helt skidt  Så skræmt er vi jo ikke blevet... De to store tog rigtig godt imod lillebror, dog var det hårdt for vores pige, at hun lige pludselig skulle dele mor med en der var mindre end hende selv, men nu går det over alt forventning 

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Jeg har tre piger- en på 7- en på 6 og en på 4. Jeg synes faktisk ikke det var hårdt at gå fra 2 til 3. Jeg synes det var dejligt at blive mor til tre,dejligt at være rutineret mor. De to store tog godt i mod den lille.
Så hvis I har lyst så kan jeg kun anbefale tre børn

Tak for dit svar
det lyder jo bare skønt!

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Herhjemme er der også tre dejlige børn  En dreng på næsten 6 (14. maj), en pige der lige er blevet 2, og lillebror på 3 mdr... Synes ikke det var hårdt at gå fra to til tre børn... Faktisk har vi snakket om at en 4'er om 4 års tid ikke vil være helt skidt  Så skræmt er vi jo ikke blevet... De to store tog rigtig godt imod lillebror, dog var det hårdt for vores pige, at hun lige pludselig skulle dele mor med en der var mindre end hende selv, men nu går det over alt forventning 

Tak for dit svar
Det lyder jo bare dejligt
Kunne også godt tænke mig 4 eller måske 5

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Følger lige lidt med her

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Op igen.

Anmeld

20. april 2013

Mum33

Nu har jeg selv kun to, men har familie der har tre. Kan kun sige er der er de kommet "for tæt" (det med mine øjne). Der er meget larm og det praktiske fylder SÅ meget fremfor tid til det enkelte barn. Det hele handler om at få spist dem af, få dem puttet, osv. Der er 2 år mellem hver. Jeg vil også geren have en mere, men vi, have tid til at nyde min søn nogle år før der kommer flere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.