Hvornår med nummer 2...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid hvornår....?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

851 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. april 2013

dola

Jeg bliver 29 til maj, willy er lige blevet 1 år, til august er jeg færdig med speciale og skal så ud at finde job, aner ikke helt hvordan mine job udsigter er men tror de er gode...!

Hvad ville i gøre, hvornår ville i starte Plan Baby version 2??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

B&J

hvis din udsigter til job er gode ville jeg få et job også 1-2år efter prøve at blive gravid, for så når du at være der min 1år og 9mdr inden du får nr. 2 også kender de dig og om du er stabil osv.

Anmeld

18. april 2013

dola

B&J skriver:

hvis din udsigter til job er gode ville jeg få et job også 1-2år efter prøve at blive gravid, for så når du at være der min 1år og 9mdr inden du får nr. 2 også kender de dig og om du er stabil osv.

du har sikkert ret, men vil bare helst ikke vente så længe..

Anmeld

18. april 2013

tweety2060

Åh den er svær.... Det Er jo godt med job at vende tilbage til, sikker økonomi mm....
Men det er jo ikke altid storken kommer som bestilt....
Vi måtte vente 4 år, så vi kan ikke hvile på laurbærbenene....

Hvad føles mest rigtig for dig??
Knus og pøj pøj

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

Jeg synes du skal prøve når du har fundet et job, for det er ikk sjovt at stå uden job.....

Anmeld

18. april 2013

Miin'Baby'Mus

dola skriver:

Jeg bliver 29 til maj, willy er lige blevet 1 år, til august er jeg færdig med speciale og skal så ud at finde job, aner ikke helt hvordan mine job udsigter er men tror de er gode...!

Hvad ville i gøre, hvornår ville i starte Plan Baby version 2??

Vi har lige fået vores første og jeg skal så tilbage på uddannelsesbænken her til september. Vi vil gerne have nummer 2 når jeg er færdig med min udannelse, så her kommer et job ikke i første række  Og det er noget vi er enige om herhjemme. Skal vi vente 1-2 efter min udannelse, ja eller bare vente på at jeg finder et arbejde og så bagefter der skal vente 1-2 år, gud så ville der komme til at gå lang tid og jeg ville næsten føle mig for gammel til at få en mere 

Gør som i lyster 

Anmeld

18. april 2013

B&J

dola skriver:

du har sikkert ret, men vil bare helst ikke vente så længe..

forstår dig godt men i må jo gøre det der føles rigtig...

jeg vil også gerne have nr. 2 men nu må vi se hvad der sker hvis jeg kan få en uddannelse først gør jeg det eller gør min uddannelse færdig hedder det

Anmeld

20. april 2013

dola

tweety2060 skriver:

Åh den er svær.... Det Er jo godt med job at vende tilbage til, sikker økonomi mm....
Men det er jo ikke altid storken kommer som bestilt....
Vi måtte vente 4 år, så vi kan ikke hvile på laurbærbenene....

Hvad føles mest rigtig for dig??
Knus og pøj pøj

Jamen vi lavede "hole in one" med Willy om man så må sige så gætter også på at næste bliver "nem", men ja man ved jo aldrig.

Tror jeg smidder P-pillerne til november og starter vi PB til januar så er Willy næsten 3 når baby kommer..

Anmeld

20. april 2013

dola

Mettefpigen skriver:

Jeg synes du skal prøve når du har fundet et job, for det er ikk sjovt at stå uden job.....

Altså har fuldtid i Netto fra det øjeblik jeg har lyst, men det er jo selvfølgelig ikke det jeg er uddannet inden for... Det er dog en indtægt og et dejligt sted....!

Anmeld

20. april 2013

dola

LilleNyPåVej skriver:

Vi har lige fået vores første og jeg skal så tilbage på uddannelsesbænken her til september. Vi vil gerne have nummer 2 når jeg er færdig med min udannelse, så her kommer et job ikke i første række  Og det er noget vi er enige om herhjemme. Skal vi vente 1-2 efter min udannelse, ja eller bare vente på at jeg finder et arbejde og så bagefter der skal vente 1-2 år, gud så ville der komme til at gå lang tid og jeg ville næsten føle mig for gammel til at få en mere 

Gør som i lyster 

he he lige mine ord, tror ve venter til ljanuar så er den lille næsten 3 når nummer 2 kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.