Ligamentsmerter.. avav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

AnneKH

Så sidder man her, en søndag aften, hvor man egentlig skulle være super stolt over sig selv og glad for, at man virkelig havde præsteret lidt og rørt på sig. Men istedet har man ligament- og bækkensmerter.. næsten til op over begge ører! øv!

Begyndte i sidste uge at spille badminton igen, da barnet jo har godt af lidt motion, og gentog så succesen lørdag formiddag, og efterfulgte en times motion med 8 timers stående arbejde! Av av av... har simpelthen så ondt i hele kroppen idag! Så kunne jeg lære, at passe bedre på mig selv og min mave! Så nu sidder jeg bomstille i sofaen og undskylder overfor den lille, og lover mig selv aldrig at overdrive aktiviteten igen...

Er jeg den eneste herinde der lige skal lære at sætte grænser for sig selv? Og lære hvor meget er FOR meget, og hvornår nok er nok? Har desværre alt for meget krudt bagi til at sidde stille hele tiden, men overdrev det nok lidt igår!
Skulle bare lige ud med lidt jammer..  

Mvh
Anne 14+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Pje

Hej AnneKH

Ja jeg kan kun sige at jeg stadigvæk ikke har lært at lytte til min krop  Jeg begyndt at have ligamentsmerter fra uge 11. Og nogle gange kommer de uden jeg har lavet det store - vildt belastende. Dog synes jeg pt. at der er lidt længere mellem at ligamenterne driller

Men ja det er rigtig svært at sætte grænser for sig selv. Vi skulle have malet hus og værksted her i weekenden, så der kommer venner i lørdags for at hjælpe  Vi startet kl 10.00 med at male og var færdig 17.30 og ja jeg holdt kun pauser når vi skulle have lidt at spise. Igår var der så nogle fra familien og hjælpe og der var vi i gang fra kl 9.00 til 17.00. Der var flere som sagde jeg skulle holde pauser og passe på da jeg også bøvler med lænden, men ja gør man jo ikke når man har hjælper. Så både lørdag og søndag aften har jeg haft mega mange smerter. Men de forsvinder heldigvis over natten  Og den lille bebs i maven har været aktiv om aften, så den har da hygget sig.

Knus Pia 22 + 0

Anmeld

29. juni 2009

Cris

Man bliver klogere og klogere af vores fejl. Nej, vi er ikke syge, for vi er gravide. Men et eller andet kan pludseligt gå galt og vi skal have smerter hele graviditeten...

Pje, babier sover, mens man bevæger sig (du vil se, at nyfødte skal vugges hele tiden). Når du er afslappet og stille, så er babier aktive, de har det bedst sådan, derfor er det meget normalt at de sparker om aften. Det er ikke fordi din baby synes, at det var rigtigt sjovt at male, det er fordi du endeligt kunne slappe af og så er babiens tur til at danse :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.