Øv what to do? Uge 8 og blødning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2013

Anonym trådstarter

Okay aner ikke lige hvad jeg skal tænke eller tro..

fik for 14 dage siden 2 meget fine positive test, var til læge sidste uge hvor det blev bekræftet..

er nu i uge 8, og bløder. i morges vågnede jeg og havde blødt det hele igennem (ad), havde mange smerter, både fortil og lænden..

mindede faktisk om mine veer fra storebror, så tænkte at det var slut og nu måtte naturen gå sin gang.. Blødningerne kommer lidt i hop og spring, det samme gør de vildeste jag i venstre side af maven..

men hvad skal jeg gøre? Altså hvor længe kan en spontan abort vare hvis det er det? Havde forventet at klumpen ville komme i løbet af i dag og det så ville være overstået. Min mave er kæmpe oppustet og mit underliv føles 20 kg tungt!

har i nogen erfaringer? Hvor længe vare det? Hvornår skal man kontakte en læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay aner ikke lige hvad jeg skal tænke eller tro..

fik for 14 dage siden 2 meget fine positive test, var til læge sidste uge hvor det blev bekræftet..

er nu i uge 8, og bløder. i morges vågnede jeg og havde blødt det hele igennem (ad), havde mange smerter, både fortil og lænden..

mindede faktisk om mine veer fra storebror, så tænkte at det var slut og nu måtte naturen gå sin gang.. Blødningerne kommer lidt i hop og spring, det samme gør de vildeste jag i venstre side af maven..

men hvad skal jeg gøre? Altså hvor længe kan en spontan abort vare hvis det er det? Havde forventet at klumpen ville komme i løbet af i dag og det så ville være overstået. Min mave er kæmpe oppustet og mit underliv føles 20 kg tungt!

har i nogen erfaringer? Hvor længe vare det? Hvornår skal man kontakte en læge?

Min startede med svag blødning. Så tog mine lænde smerter til. Og så tog blødningen til. Fik en akut stue på sygehuset hvor jeg blev scannet.

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Min startede med svag blødning. Så tog mine lænde smerter til. Og så tog blødningen til. Fik en akut stue på sygehuset hvor jeg blev scannet.

Okay.. Men hvad gjorde de så? Kunne din krop selv klare det?

tænker jo på hvor længe det kan og må vare, før man skal overveje at min krop ikke selv kan..

Anmeld

17. april 2013

esioul

Anonym skriver:

tænker jo på hvor længe det kan og må vare, før man skal overveje at min krop ikke selv kan..

Jeg blev scannet og fik taget blodprøver for at se st hcg faldt. synes du skal kontakte lægen imorgen, måske er det en helt ufarlig blødning

Anmeld

17. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Og min krop klarede det selv

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit svar.

skal til en scanning på mandag, men

har lige testet negativt, bløder også stadig.. Så det er sket..

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Og min krop klarede det selv

Tak for dit svar.

Anmeld

19. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.