På vej ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

dorthemus

Så er første del på vejen mod et barn på plads
I sidste uge fik jeg taget de blodprøver der skal give mig en henvisning til Riget. Så nu venter jeg og kan forstå, at det skal jeg åbenbart vænne mig til for når først henvisningen er modtaget går der nok 2 måneder inden jeg blir kaldt til samtale...suk

Jeg lå i nede i min lokale park idag og så på alle familierne og især små tumlinger og tænkte, at næste år sidder jeg måske med min egen lille baby under parasollen

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Så er første del på vejen mod et barn på plads
I sidste uge fik jeg taget de blodprøver der skal give mig en henvisning til Riget. Så nu venter jeg og kan forstå, at det skal jeg åbenbart vænne mig til for når først henvisningen er modtaget går der nok 2 måneder inden jeg blir kaldt til samtale...suk

Jeg lå i nede i min lokale park idag og så på alle familierne og især små tumlinger og tænkte, at næste år sidder jeg måske med min egen lille baby under parasollen

Knus Dorthe

Til jer!!!
Vi er selv igang og håber på det samme...Har 5 kollegaer i afdelingen der er på barsel nu...Så jeg er skruk som bare fanden...

Anmeld

30. juni 2009

pialouisa

også for jer! Vi er selv igang med det samme - skal ind til den første samtale d. 7/7.. vi havde regnet med at skulle vente til efter ferien TIDLIGST, men er så allerede kommet til nu 
Vi er blevet henvist til Holbæk, og min kæreste har nedsat sædkvalitet. Til den første samtale skal jeg scannes.

Anmeld

1. juli 2009

dorthemus

TAK og i lige måde
Jeg regner med ventetid, ikke mindst pga sommerferieperiode, men ok det gir´  mig tid til, at komme ordentligt på plads i min nye lejlighed, så jeg ikke skal stresse over dét

Er der andre herinde, der er alene om at starte en familie, ligesom mig?

Knus Dorthe

Anmeld

18. juli 2009

dorthemus

Hej alle!
I går fik jeg et spørgeskema fra Rigshospitalet ang. min ansøgning om fertilitetsbehandling...og jeg jublede bare  For nu ruller bolden, og jeg glæder mig så meget. Så skemaet er udfyldt og sendt afsted og jeg skal vente igen, men DET GØR IKKE NOGET

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er SIKKER på at det går hurtigt, så min fætter eller kusine kan blive født mens jeg er på barsel

Ihhh hvor bliver det bare HYGGELIGT 

Anmeld

18. juli 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg er SIKKER på at det går hurtigt, så min fætter eller kusine kan blive født mens jeg er på barsel

Ihhh hvor bliver det bare HYGGELIGT 

Dét ville bare være SKØØØØNT

Anmeld

18. juli 2009

Becks

For, at du snart sidder med en lille guldklump i armene...

Held og lykke

Anmeld

18. juli 2009

dorthemus

Beck skriver:

For, at du snart sidder med en lille guldklump i armene...

Held og lykke

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.