Miiikro skriver:Loggidut skriver:
lol...tror sgu han begynder at forstå de forskellige ting....og dog for han har nok ikke opfattet det var hunden der blev sagt nej til...lol....hvor er han bare sød....
hvordan går det i grunden med hans øjenbetændelse? :P
Ja, det var ganske forfærdeligt som han græd. Var lige ved selv at begynde at vræle. For han ville ikke stoppe igen.
Ja, han troede nok at han fik skældud for at sidde lige så sødt ved far. Stakkels lille fyr. Men synes godt nok det er mærkeligt at han ved at det er "skældud" efter et enkelt lille "nej".
Hans feber og snot og hoste og øjenbetændelse er pist væk. Men han skulle jo godt nok også lige smitte mor8(.
Knus fra Helle...
kan det mon tænkes at hans far har haft et vredt toneleje på...så Philip mon er blevet forskrækket....hmmm, eller lyder det sgu ret sjovt...
Men Tif krattede faktisk hendes storbror den anden dag, først opdagede jeg det ikke, og Christian sladrede bare, så gjorde hun det sgu igen og denne gang greb jeg hende i det, sagde self. vredt NEJ, og brynede til hende....så kiggede hun helt flovt ned...i lang tid, du ved sådan en kunstpause for lige at finde ud af hvad humør hun skulle have på...lidt med bævrende underlæbe...for derefter at kigge op på mig, med lette tåre i øjnene, og så bare smilende...lol...hun vidste skam godt hvad hun lavede...
lidt lige som når vi starter en larmende maskine...først stikker hun i et skrig, indtil jeg afbryder hende ved at sige...nej nej nej du...jeg gider ikke at høre på det der....lol...og så smiler hun bredt...ha ha...
så hun er slet ikke så pyldret som jeg lige går og tror...og ja de ved sgu godt hvad der forgår...ha ha...
så måske er bette Philip blevet mere bevidst om de ting i gør og siger...
stort god bedring til dig!
Anmeld