24+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
4 svar
2 synes godt om
17. april 2013

malliebooh

Så er det 3 uger siden jeg sidst har lagt billede ind 

Alt går skønt - det er meget få dage at jeg har det øv, og så er det som regel kun hovedpine og ondt i lænden.. men ellers går det nu fint 

Vægten hopper lidt mellem -3 kg og -4 kg .. men jeg kan da vist ikke klage  I morgen skal jeg til 2. læge undersøgelse .. Er spændt på hvad hun siger der, selvom jeg nu ikke kunne forestille mig at det skulle være ret meget 

Det kan godt være en smule svært for mig at affinde mig med min mave der efterhånden begynder at stikke godt ud .. For i og med at jeg jo sådan set har det godt, så føler jeg mig til tider ikke gravid men bare tyk  Tyk - med mystiske spjæt indefra 

Glæder mig til at der skal ryge en masse skønne sommerkjoler ned i min indkøbskurv, som skal luftes så snart det bliver en lille tand varmere 

Glæder mig til august 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

BigHope13

Åh har ser du dejlig ud og rigtig sommerklar

Anmeld

20. april 2013

FrkZier

malliebooh skriver:

Så er det 3 uger siden jeg sidst har lagt billede ind 

Alt går skønt - det er meget få dage at jeg har det øv, og så er det som regel kun hovedpine og ondt i lænden.. men ellers går det nu fint 

Vægten hopper lidt mellem -3 kg og -4 kg .. men jeg kan da vist ikke klage  I morgen skal jeg til 2. læge undersøgelse .. Er spændt på hvad hun siger der, selvom jeg nu ikke kunne forestille mig at det skulle være ret meget 

Det kan godt være en smule svært for mig at affinde mig med min mave der efterhånden begynder at stikke godt ud .. For i og med at jeg jo sådan set har det godt, så føler jeg mig til tider ikke gravid men bare tyk  Tyk - med mystiske spjæt indefra 

Glæder mig til at der skal ryge en masse skønne sommerkjoler ned i min indkøbskurv, som skal luftes så snart det bliver en lille tand varmere 

Glæder mig til august 

selvom man er højgravid og ved at tilte forover kan man have dage hvor man føler sig mere tyk end gravid 

Men jeg synes du ser rigtig fin ud! 

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

BigHope13 skriver:

Åh har ser du dejlig ud og rigtig sommerklar

Ih tak Jaa jeg venter bare på at graderne også stiger

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

FrkZier skriver:

selvom man er højgravid og ved at tilte forover kan man have dage hvor man føler sig mere tyk end gravid 

Men jeg synes du ser rigtig fin ud! 

Det er vist bare sådan man skal føle når maven vokser så hurtigt  og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.