At mærke baby sparke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
3 synes godt om
17. april 2013

Christina89

Jeg er lidt i vildrede over, om jeg rent faktisk har mærket min lille baby sparke eller om det bare er ren indbildning.. Den anden dag, da jeg sad i bilen, mærkede jeg to små puf, som kildede en lille smule. Igen om aftenen, da jeg lå i sengen, kunne jeg mærke små puf, og det samme skete i går. Er det baby, der sparker?  Eller hvordan føles det? Er 18+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Masig

Christina89 skriver:

Jeg er lidt i vildrede over, om jeg rent faktisk har mærket min lille baby sparke eller om det bare er ren indbildning.. Den anden dag, da jeg sad i bilen, mærkede jeg to små puf, som kildede en lille smule. Igen om aftenen, da jeg lå i sengen, kunne jeg mærke små puf, og det samme skete i går. Er det baby, der sparker?  Eller hvordan føles det? Er 18+1

Det kan det sagtens være. Jeg følte det som sådan nogle små smølfespark i starten. Var 16+5 ved første spark 

Anmeld

17. april 2013

FrkDitte

Christina89 skriver:

Jeg tror også det er baby du mærker.. 

Mærkede det for første gang i går, hvor jeg var sikker på at det baby..

Så sjov og mærkelig en følelse.. er nu 19+2..

D.

Anmeld

17. april 2013

mommy1991

Christina89 skriver:

Det er det højst sandsynligt Jeg mærkede også små puf fra 18+1

Anmeld

17. april 2013

Klokkeblomst88

Det lyder som baby du mærker 

Anmeld

17. april 2013

Victoria2013

Det kan sagtens være baby - jeg var også lidt i tvivl i starten, for det var bare sådan nogle små "smølfespark". Føles en lille smule som at have 'tics' i maven, men aldrig nødvendigvis samme sted eller regelmæssigt overhovedet. Bare sådan nogle små minipuf

Anmeld

17. april 2013

lycly

Det kan sagtens være baby, jeg var også i tvivl i starten. Men når de sådan rigtig begynder på den der boblen, så ved man at det man mærkede tidligere VAR baby

Anmeld

17. april 2013

Christina89

Tusind tak for jeres svar

Iiih hvor er det spændende, er helt oppe og køre nu!! Jeg sidder hele tiden og venter på at mærke det igen, ha ha  Men en rigtig dejlig følelse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.