ØV hvor vi skændes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2013

Mami_Ravn

hej

Jeg fandt ud af jeg var gravid for ca 2 uger siden. Inden det - hvor vi prøvede- vaar vi som nyforelskede, men nu laver vi ikke andet end at skændes. Har talt med ham om hvorvidt han føler sig tilsidesat og det gjorde han indtil vi talte om det. Men hvorfor bliver vi så ved med at skændes? han vrisser for et godt ord og er VIRKELIG nærtagende...

Har i nogen erfaringer med dette`??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Team Putte

Mami_Ravn skriver:

hej

Jeg fandt ud af jeg var gravid for ca 2 uger siden. Inden det - hvor vi prøvede- vaar vi som nyforelskede, men nu laver vi ikke andet end at skændes. Har talt med ham om hvorvidt han føler sig tilsidesat og det gjorde han indtil vi talte om det. Men hvorfor bliver vi så ved med at skændes? han vrisser for et godt ord og er VIRKELIG nærtagende...

Har i nogen erfaringer med dette`??

Måske han er bange det er leg når man prøver at blive gravid men når man først er det er det noget helt andet.. man tænker meget om man er klar til alt det ansvar osv.. måske det er det der går ham på?på?

Anmeld

17. april 2013

Mami_Ravn

Team Putte skriver:

Måske han er bange det er leg når man prøver at blive gravid men når man først er det er det noget helt andet.. man tænker meget om man er klar til alt det ansvar osv.. måske det er det der går ham på?på?

måske, men hvordan filan finder jeg ud af det?? Han er ikke just the talkative type..

Anmeld

17. april 2013

Team Putte

Mami_Ravn skriver:

måske, men hvordan filan finder jeg ud af det?? Han er ikke just the talkative type..

uha det ved jeg ik.. Min kæreste er en åben bog, men de fleste får sådan en panik reaktion fordi der er så meget der skal gøres inden bebs kommer og hvad så når bebs kommer? Bliver han en god far, kommer han til at tabe barnet? Hvad nu hvis barnet ik kan li ham? Tror der sidder mange tanker og roder.. Hvad med økonomi? Er det så slut med at være kærester når vi skal være far og mor istedet osv osv osv.. Tror bare jeg ville spørge ind til hvad han tænker omkring det hele.. Og håbe der kommer noget fornuftigt på bordet

Anmeld

17. april 2013

Stivdie

Mami_Ravn skriver:

Nu kender jeg jo ikke din kæreste, så ved ikke hvordan hans reaktionsmønster er, men jeg ville nok prøve at "overføre" følelserne til mig selv og så snakke med ham ud fra det.
Altså sige til ham "Jeg synes altså godt nok det er lidt skræmmende det hele lige nu, det er lidt overvældende at tænke på det ansvar vi snart skal tage. Men jeg er sikker på, at vi nok skal klare den, for vi er SÅ stærke sammen!" Eller noget i den stil.
Hvis det var de samme tanker min kæreste havde gjort sig, kan han så nemlig nøjes med at kvittere med et "Ja, det har jeg også godt tænkt på!"

Anmeld

17. april 2013

Mami_Ravn

Team Putte skriver:

uha det ved jeg ik.. Min kæreste er en åben bog, men de fleste får sådan en panik reaktion fordi der er så meget der skal gøres inden bebs kommer og hvad så når bebs kommer? Bliver han en god far, kommer han til at tabe barnet? Hvad nu hvis barnet ik kan li ham? Tror der sidder mange tanker og roder.. Hvad med økonomi? Er det så slut med at være kærester når vi skal være far og mor istedet osv osv osv.. Tror bare jeg ville spørge ind til hvad han tænker omkring det hele.. Og håbe der kommer noget fornuftigt på bordet

ja, jeg ved det sku ikke, orker snart ikke at tale det hele igennem igen og igen..men ja, det skal jo løses..ved bare han er super super dårlig til at sætte ord på sine følelser, plus jeg nok et eller andet sted synes det er super vigtigt at han snart finder ud af det altså mig der er gravid og har brug for plads til hormonforandringer, humørsvingninger osv og ikke ham.

Anmeld

17. april 2013

Team Putte

Mami_Ravn skriver:

ja, jeg ved det sku ikke, orker snart ikke at tale det hele igennem igen og igen..men ja, det skal jo løses..ved bare han er super super dårlig til at sætte ord på sine følelser, plus jeg nok et eller andet sted synes det er super vigtigt at han snart finder ud af det altså mig der er gravid og har brug for plads til hormonforandringer, humørsvingninger osv og ikke ham.

Måske han bare har brug for lidt luft så kan det være han falder til ro helt af sig selv kan godt forstå det er irriterende at snakke det sammen igennem igen igen igen uden at komme nogen vejne..vejne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.