ja det et lille skår i min kæmpe glæde,. jeg har så meget at være taknemlig for, jeg har indtilvidere haft en super nem graviditet ingen voldsom kvalme eller gener har da haft lidt men det har kun været ubehag ikke noget som har plaget mig.
De sidste 2 uger (startede uge midt 9) har jeg så døjet en masse med min ryg, jeg har en rygskade fra før, da jeg var 19 fik jeg en diskusprolabs

og til en MR scanning 2½ år efter viser det sig jeg har slitage i rygsøjlen, så manglede dengang 4 diskusplader i ryggen og har derfor daglige smerter.
nå ja men her får to uger siden begyndte de daglige smerter så at blive værre, er pt arbejdsløs så laver ikke det helt store i det daglige, men bare en mindre gåtur eller lidt rengøring kunne ikke klares uden pauser og liggende position resten af dagen.
Lod det stå på en uge og ringede så til min læge som så ville se mig idag, og dommen er skæv bækken og bækkenløsning

jeg er kun 11+4.
fik besked om at være ekstra påpasselig med ikke at tage på, har for høj BMI, og har indtilvidere heller ikke taget på.
og så ville det være godt med nogle svømmeture og godt med varme ærteposer især om aftenen, og så måtte jeg gerne gå nogle korte ture med små skridt så jeg ikke kommer ud og bruger fuld skridtlængde.
jeg er klar over det her bliver 6 LANGE mdr, men må tage det som det kommer.
er der nogen af jer som har døjet med så tidlig bækkenløsning, og hvad har i af gode tips til lindring ??
Ja ville ikke så meget andet end lige komme lidt af med det, jeg er super lykkelig for at være gravid men det er mit bækken vist ikke

Anmeld