Min lille skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Vingummien

Er stadig syg, igår havde han feber igen, knap 39 og var rigtig pylret, han gider stadigvæk ik rigtig og spise noget, han har levet mest af koldskål, og lidt rugbrød som vi har kunnet presse i ham, og så hans mælk, det har han fået lidt mere af end han er vantil, men det går nok, er godt nok den modsatte vej end at stoppe med mælken, de siger jo at de ik må få mme efter de er blevet 1 år og det er om ca en måned.

Det er nu galt med begge hans øjne, og vi vasker dem et par gange om dagen, er i eftermiddags fik han røde knopper på den ene arm, var stadigvæk da han skulle i seng, men han havde heldigvis ik feber idag, han sov fra kl 19 igår aftes og til kl 9 imorges, lang tid syntes jeg.

Imorgen tager vi til læge med ham og høre hva han har at sige til det, for kan ik passe at han ik skal have noget imod det. Da vi ringede i vuggestuen fredag og sagde han ik kom stadigvæk pga øjnene, spurgte hun om det var øjnbetændelse, for de havde jo en der havde det. Jamen tak for informationene, det ku de ik lige ha fortalt da jeg nævnte hans ønj onsadg, nej da, hvor skulle de dog det. Og desuden skal øjnbetændelse som smitter være i behandlig så det ik smitter før de må komme i vuggestue igen.

Imorgen skal han ik afsted da vi skal til læge, tirsdag skal han heller ik da jeg har fødselsdag, så må vi se om han er frisk onsdag til at komme afsted.

er ik den vilde leg i ham
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

sarahb

Ih hvor er han skøn trods sygdom, han er bare så lækker.. og et fræk smil..

Håber snart ha får det bedre den steg

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Ja han holder modet oppe den dreng hehe, lige nu kan jeg høre han ligger og snakker inde i sengen, skøre dreng

Anmeld

28. juni 2009

Vinker

Jamen lille pusling, det er da træls at han skal være sløj så længe  Håber snart han er på dupperne igen!

Det er da noget underligt noget at de ikke nævnte det med øjenbetændelsen. Hvor svært kan det være liiiige at huske at sige det når nu er I ved at snakke om Emils øjne? Nu må de altså lige tag og tage sig sammen i den vuggestue!

Ellers nogle dejlige billeder af Emil

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Jamen lille pusling, det er da træls at han skal være sløj så længe  Håber snart han er på dupperne igen!

Det er da noget underligt noget at de ikke nævnte det med øjenbetændelsen. Hvor svært kan det være liiiige at huske at sige det når nu er I ved at snakke om Emils øjne? Nu må de altså lige tag og tage sig sammen i den vuggestue!

Ellers nogle dejlige billeder af Emil

Ja, er spændt på hva lægen siger imorgen, for Emil hoster en del når han sover.

Og man kan se at han er sulten, for han spiser maden med øjene, men bliver sur hvis vi vil give ham det, så slår han ud efter skeen.

Her tidligere idag hvor jeg sad med ham, slog han bare lige pludselig vildt på mig ligner slet ik ham.

Anmeld

28. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja, er spændt på hva lægen siger imorgen, for Emil hoster en del når han sover.

Og man kan se at han er sulten, for han spiser maden med øjene, men bliver sur hvis vi vil give ham det, så slår han ud efter skeen.

Her tidligere idag hvor jeg sad med ham, slog han bare lige pludselig vildt på mig ligner slet ik ham.

Lyder næsten som om han har ondt i halsen!

Niklas Emil har faktisk noget med halsen i disse dage. Han har også lige været lidt forkølet et par dage....

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Lyder næsten som om han har ondt i halsen!

Niklas Emil har faktisk noget med halsen i disse dage. Han har også lige været lidt forkølet et par dage....

Ja, men han vil heller ik drikke te som han plejer at drikke som et svin når han får det, og er faktisk svært at kigge ham i halsen for at se om han er rød. Hvis lægen skal det imorgen så går jeg altså hehe, kan slet ik klare sådan noget.

Han er nok ked af det når vi vasker hans øjne.

En mor er født til at elske sit barn og se dem glade og lege osv, men vi er godt nok ik fædt til at se de små kede af det

Anmeld

28. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja, men han vil heller ik drikke te som han plejer at drikke som et svin når han får det, og er faktisk svært at kigge ham i halsen for at se om han er rød. Hvis lægen skal det imorgen så går jeg altså hehe, kan slet ik klare sådan noget.

Han er nok ked af det når vi vasker hans øjne.

En mor er født til at elske sit barn og se dem glade og lege osv, men vi er godt nok ik fædt til at se de små kede af det

Lille pus altså

Hvis det ikke er fordi han har ondt i halsen så forstår jeg det ikke med mindre det er flere tænder der er på vej.....

Åh nej absolut ikke noget der gør mere ondt på os mødrer end at se vores børn være kede af det!

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Lille pus altså

Hvis det ikke er fordi han har ondt i halsen så forstår jeg det ikke med mindre det er flere tænder der er på vej.....

Åh nej absolut ikke noget der gør mere ondt på os mødrer end at se vores børn være kede af det!

Ja, håber da også det "bare" er ond i halsen han har hvis det er og så det dumme øjnbetændelse.

Er også en anden ting jeg skal høre lægen om men vil først skrive om det herinde når jeg har snakket med ham, for er en ting der bekymre mig meget.

Ej hvorfor skal man også bekymre sig så meget for de små

Anmeld

29. juni 2009

lion

Hvor er Emil skøn på de billeder.

Jeg håber at du får svar på det du er bekymret for. Send mig lige en sms når du ved noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.