Er stadig syg, igår havde han feber igen, knap 39 og var rigtig pylret, han gider stadigvæk ik rigtig og spise noget, han har levet mest af koldskål, og lidt rugbrød som vi har kunnet presse i ham, og så hans mælk, det har han fået lidt mere af end han er vantil, men det går nok, er godt nok den modsatte vej end at stoppe med mælken, de siger jo at de ik må få mme efter de er blevet 1 år og det er om ca en måned.
Det er nu galt med begge hans øjne, og vi vasker dem et par gange om dagen, er i eftermiddags fik han røde knopper på den ene arm, var stadigvæk da han skulle i seng, men han havde heldigvis ik feber idag, han sov fra kl 19 igår aftes og til kl 9 imorges, lang tid syntes jeg.
Imorgen tager vi til læge med ham og høre hva han har at sige til det, for kan ik passe at han ik skal have noget imod det. Da vi ringede i vuggestuen fredag og sagde han ik kom stadigvæk pga øjnene, spurgte hun om det var øjnbetændelse, for de havde jo en der havde det. Jamen tak for informationene, det ku de ik lige ha fortalt da jeg nævnte hans ønj onsadg, nej da, hvor skulle de dog det. Og desuden skal øjnbetændelse som smitter være i behandlig så det ik smitter før de må komme i vuggestue igen.
Imorgen skal han ik afsted da vi skal til læge, tirsdag skal han heller ik da jeg har fødselsdag, så må vi se om han er frisk onsdag til at komme afsted.
er ik den vilde leg i ham
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld