Og derfor ville jeg egentig gerne have en stille aften hjemme, så jeg kunne få slappet lidt af, men Per har sagt ja til at vi skal ud og grille med en masse venner, og normalt ville jeg synes at det var herligt, men jeg har slet ikke lyst idag. Jeg kan mærke, at jeg er ked af det og er nervøs for imorgen, og jeg har ondt i maven pga ægløsningssprøjten. Det prøvede jeg at forklare ham, men så blev han sur. Det er lidt svært, jeg ved ikke, hvordan jeg skal få ham til at forstå, at det bare ikke er altid, man har lyst til at skulle en masse, når man har det sådan her. Han mener, at der ikke er nogen grund til at sidde derhjemme og tænke mere over det end vi allerede gør, problemet er bare, at jeg ikke har haft en friaften siden sidste søndag, så kunne godt have brugt det. Men men men nu må vi jo hellere tage afsted, og hvem ved måske er det i virkeligheden kun en god ide, jeg må i hvert fald prøve at se på det positivt.
Det eneste jeg bare lige vil høre er, om der er nogen af jer, der har nogen ideer til, hvordan jeg får forklaret ham, at det ikke er altid man har lyst, og at det er rigtig svært, når han blive sur bare man siger det mindste. Jeg tror, han har det sværere end han lige vil ud med, men jeg ved heller ikke, hvordan jeg skal få ham til at åbne mere op.
Anmeld