Imorgen går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Dictes mor

Og derfor ville jeg egentig gerne have en stille aften hjemme, så jeg kunne få slappet lidt af, men Per har sagt ja til at vi skal ud og grille med en masse venner, og normalt ville jeg synes at det var herligt, men jeg har slet ikke lyst idag. Jeg kan mærke, at jeg er ked af det og er nervøs for imorgen, og jeg har ondt i maven pga ægløsningssprøjten. Det prøvede jeg at forklare ham, men så blev han sur. Det er lidt svært, jeg ved ikke, hvordan jeg skal få ham til at forstå, at det bare ikke er altid, man har lyst til at skulle en masse, når man har det sådan her. Han mener, at der ikke er nogen grund til at sidde derhjemme og tænke mere over det end vi allerede gør, problemet er bare, at jeg ikke har haft en friaften siden sidste søndag, så kunne godt have brugt det. Men men men nu må vi jo hellere tage afsted, og hvem ved måske er det i virkeligheden kun en god ide, jeg må i hvert fald prøve at se på det positivt.
Det eneste jeg bare lige vil høre er, om der er nogen af jer, der har nogen ideer til, hvordan jeg får forklaret ham, at det ikke er altid man har lyst, og at det er rigtig svært, når han blive sur bare man siger det mindste. Jeg tror, han har det sværere end han lige vil ud med, men jeg ved heller ikke, hvordan jeg skal få ham til at åbne mere op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Vingummien

Uh den er sku svær, nu ved jeg godt man ik kan samligne det, men Frank er os svær at få til at åbne op og se det fra min side af.
Emil er et nemt barn, det er slet ik det, men selvom han er nem, har jeg brug for at frank lige en enkelt gang giver ham mad og jeg så lige kan sidde 5 min for mig selv, mere har jeg ik brug for, men han har altid en mill undskyldninger for det, og han kan heller ik se at nogen gange kan det godt være lidt svært. Jeg kæmper os med at få ham til at åbne lidt mere op, han vil gerne have en unge mere, men har simpelhen sagt at så længe det er sådan vil jeg ik have en endnu.

Måske er det godt du tager afsted, håber i hvert fald at du nyder aften og får noget godt mad, men derfor burde han nu acceptere det og tage en aften på sofaen sammen med dig, det har alle da brug for engang imellem, måske det bliver nemmere for ham efter imorgen når der er mere klarhed over det hele, kan være det er det der går ham på og han selv går og tænker, så at komme ud er hans måde at klare det på, men er bar eik din måde.
Selvom man er sammen osv har man jo hver sin måde at klare at håndtere tingene på.

Nu ved jeg ik hvor meget it di bruger sammen, ,men måske i har brug for en aften hvor en af jer tager ud og griller osv så i kommer lidt væk fra det på hver jeres måde...

men håber i hvert fald du har haft en god aften alligevel, selvom det ik lige var det du havde i tankerne.

Anmeld

28. juni 2009

Vinker

Er ked af at høre at du ikke rigtig kan få åbnet op for Per. Det er jo vigtigt at man kan finde ud af at snakke om tingene sammen! Har han altid været sådan eller er det noget han er blevet - altså lidt indelukket? Jeg mener er det pga. det feks pga det her projekt-baby?

Det er vigtigt at man respekterer hinandens ønsker og har forståelse for at man ikke altid er oplagt på at lave noget. Kunne han ikke bare selv være taget afsted til grill aften så du kunne ha fået en aften på sofaen!? Men det er bare ikke alle der kan finde ud af at sidde hjemme og kukkelurer sådan en aften. Der skal helst ske noget hele tiden...

Jeg ved ikke helt hvordan du skal få åbnet mere op for ham - jeg er nemlig ikke just selv den mest åbne person i forholdet. Det er nok mere Morten der er god til den slags!

Knus herfra

Anmeld

29. juni 2009

Henriette72

Hej søde

Først lige et

Jeg havde "samme" problem med at få tingene til at fise ind hos manden. Men en dag var det nok! Jeg sagde det hele til ham. At jeg f.eks. ikk bad om meget men når jeg gjorde det, så ville jeg gerne have det gjort med det samme og ikk 3 timer senere og det hjalp.

Jeg håber i ihavde en hyggelig aften alligevel og  for i dag.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.