Termingrupper november - Roskilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
2 synes godt om
16. april 2013

Puttemor86

Hejsa allesammen...

Er det bare mig, eller er der ingen steder man kan finde sig / lave en terminsgruppe her inde?

Jeg er sat til november 2013, og ville høre om der var andre i Roskilde og omegn der ville lave en terminsgruppe, så vi kunne dele erfaringer og sådan...

Knus Puttemor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

BigHope13

Puttemor86 skriver:

Hejsa allesammen...

Er det bare mig, eller er der ingen steder man kan finde sig / lave en terminsgruppe her inde?

Jeg er sat til november 2013, og ville høre om der var andre i Roskilde og omegn der ville lave en terminsgruppe, så vi kunne dele erfaringer og sådan...

Knus Puttemor...

Hvis du går ind under termins og mødre grupper er vi en del i november gruppen om der er nogen fra roskilde ved jeg så ikke lige, er selv fra sønderjylland.

Anmeld

17. april 2013

Puttemor86

BigHope13 skriver:

Hvis du går ind under termins og mødre grupper er vi en del i november gruppen om der er nogen fra roskilde ved jeg så ikke lige, er selv fra sønderjylland.

Gud ja, nu kan jeg da godt se at det stod lige der på toppen af siden...

Tak for hjælpen...

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Puttemor86 skriver:

Hejsa allesammen...

Knus Puttemor...

Jeg er gravid, - termin start december, - og fra Roskilde, men jeg kører den ret så anonyme stil her på sitet, men derfor kan man jo godt dele nogen erfaringer/oplevelser og sådan 

Anmeld

17. april 2013

Puttemor86

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg er gravid, - termin start december, - og fra Roskilde, men jeg kører den ret så anonyme stil her på sitet, men derfor kan man jo godt dele nogen erfaringer/oplevelser og sådan 

Jeg er også ret anonym her inde... Det er kun de nære veninder der måske ville kunne spotte mig, hvis de tilfældigvis kom her ind...

Men ja, lige præcis, man kan vel altid følges lidt og udveksle erfaringer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.