hjertelyd monitor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
7 svar
6 synes godt om
16. april 2013

Kris89

Hejsa...

Er der nogen herinde der har ofret penge i sådan en monitor, så man derhjemme kan høre babys hjertelyd??

ihh det er fristende, men samtidig frygter jeg jo at hvis jeg så ikke kan finde den går fuldstændig i panik..

nogen med erfaringer.??? hilsen hende der er 13+0 og først skal til MD om 7 UGER!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Diana2013

Kris89 skriver:

Hejsa...

Er der nogen herinde der har ofret penge i sådan en monitor, så man derhjemme kan høre babys hjertelyd??

ihh det er fristende, men samtidig frygter jeg jo at hvis jeg så ikke kan finde den går fuldstændig i panik..

nogen med erfaringer.??? hilsen hende der er 13+0 og først skal til MD om 7 UGER!!!!!

Følger lige med her

Anmeld

16. april 2013

Kløver

Jeg har fravalgt da de netop fraråder, fordi det kan være rigtig svært at finde babys hjertelyd, den skal ligge meget præcist og noget med det først er senere i graviditeten den kan bruges, og giver anledning til mere bekymring end sikkerhed. Vi valgte i stedet private scanninger. 1 mellem nf og md og en i slut 2 trimester uge 25 ved lillesøster og uge 28 med storebror og fik ved begge ugen efter også da de lå og gemte sig
Dvd'erne kan jeg se nu og have glæde af, kan jeg ikke med en monitor og vælger det samme næste gang

Anmeld

16. april 2013

channie-g

Kris89 skriver:

Hejsa...

Jeg har købt en da jeg var 10 uger henne, er 19+0 imorgen og er super glad for den, aldrig har jeg været så rolig i min graviditet ( er 2. Gangs fødenE)... Uanse om du kan finde hjertelyd eller ej er du slet ikke i tvivl om der er gang i den der inde, første gang lyttede vi på min mands mave først (helt stille og Tom) og så lyttede vi på mig, og hold nu op alle de lyd ( lidt som at høre en være i badekar) og ofte kunne man høre om baby er tæt på eller ej... Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om det er nogen penge der er lagt mega godt ud:-) jeg vil slet ikke undvære ;-) 

Anmeld

16. april 2013

channie-g

Kris89 skriver:

Hejsa...

Og vil lige sige at jo lægere hen jeg er kommet jo nemmere og kortere tid har det taget og finde hendes hjertlyd:-) 

Anmeld

17. april 2013

Fenja09

Kris89 skriver:

Hejsa...

Jeg tror desværre ofte at det kan udvikle sig til angst for at babyen ikke har det godt, hvis man ikke kan finde hjertelyden. Derfor synes jeg at man for sin egen skyld skal lade de prof. om at finde den og så nyde det i store drag når man får lov at høre det hos jm  Derudover så jeg i Go´morgen Danmark da jeg var gravid at den stærkt frarådes netop pga ovenstående. Så er det måske bedre at investere i en af de gammeldages - dem i træ, den er sværere at lytte med, men dermed ved man også at det ikke er sikkert at man kan finde lyden og berolige sig med det.

Men du vælger jo helt selv om du synes det er noget for dig.

/Fenja

Anmeld

17. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har haft en de sidste 2 gange jeg har været gravid,og det har aldrig taget mere end max 5 minutter,at finde ,og jeg har fundet den 1.gang i uge 10 og 11.

Anmeld

18. april 2013

Kris89

DianaBaastrup skriver:

Følger lige med her

den er SUPER GENIAL!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.