En lille opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

lion

Hej alle sammen.
Jeg ved godt jeg ikk rigtig har været på i denne uge, men tiden har bare ikek været der, og jeg har været helt flad.
For lige som min sidste graviditet(var træt i 3 mdr) er jeg hael færdig lige for tiden.

Det går supert med Cassandra i vuggestuen, der har ikk været noget.

Jeg har haft lidt kvalme hver morgen og aften, det har været lidt slemt at være på arbejde, da maven gjorde ondt nogen gange.

Jeg fortalte min chef førate dag jeg var gravid, da jeg jo blødte, jeg bløder lidt endnu. Hun tog det helt fint.

Jeg er stadigvæk gravid og jeg har været til en gynækolog som rykkede lidt på min termin. Jeg har fået en tid i næste uge for at se om der er sket fremskridt.
Jeg var i onsdag 5 +2/3 henne efter gynækologen.

Jeg håber I alle har haft en rigtig god uge med masser af kærlighed.
Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Vingummien

Lyder godt at din chef tog det pænt at du var gravid igen, tror ik lige det er alle der gør det så tæt på hinanden dejligt.

Er da klart du er så flad, når du lige er startet op på arbejde igen, men er skønt det går så godt med Cassandra så skal du ik bekymre dig om det oveni alt det andet.

Håber snart at det bløderi stopper og ham gynækologen, har noget godt at sige næste gang om det dumme bløderi, men er jo nogen der bløder igennem deres graviditet uden der er noget i det, måske det er en lille smule stress der er skyld i det, lige startet på arbejde, lige blevet gravid, cassandra er startet i vuggestuen osv, er jo meget på engang kroppen skal vænne sig til, kan måske godt have noget med det at sige.

Anmeld

28. juni 2009

sarahb

hvor er jeg glad for at høre at du stadig er gravid
Og glad for at høre at cassandra klarer den så flot, men hun er jo også så dygtig

Anmeld

28. juni 2009

lion

Mange tak for de fine ord begge 2.
Ja det er dejligt jeg ikk kan bekymre mig om Cassandra også. Det bløderi er nok bekymring til mig lige nu.

Anmeld

28. juni 2009

Vinker

Dejligt at høre fra dig Helene - Har savnet dig

Kan godt forstå du er lidt utryk ved at du bløder. Ville jeg bestemt også være, men som Susanne skriver er der nogen der bløder under graviditeten uden at der er noget galt. Lad os nu håbe det snart går væk så du kan nyde det istedet

Cassandra er da bare en fantastisk pige - Så dygtig hun er. Store pige

Pas nu godt på dig selv og den lille bebs!

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.