Hjælp til valg af bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2013

Jupiter

Kæresten har givet udtryk for at han synes vi skal ønske os en bæresele til lilleputten når hun kommer ud og er klar til sådan en.

Men der findes jo en million modeller 

Kan i anbefale nogle, afvise nogle?

Har i nogle gode råd til hvad man skal kigge efter eller noget andet nyttig info om bæreseler? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Maja88

Jupiter skriver:

Kæresten har givet udtryk for at han synes vi skal ønske os en bæresele til lilleputten når hun kommer ud og er klar til sådan en.

Men der findes jo en million modeller 

Kan i anbefale nogle, afvise nogle?

Har i nogle gode råd til hvad man skal kigge efter eller noget andet nyttig info om bæreseler? 

strækvikle.....

Anmeld

16. april 2013

Nemesis

personligt kan jeg kun anbefale meitai eller manduca. Jeg er egentlig lidt ked af, jeg ikke længere har meitai nu har jeg en weego - eller den har jeg haft hele tiden og den bruger vi stadig og hun er nu 3 år.

Især manden har været glad for den, fordi den sidder som en rygsæk. Den er dog tyk og lidt bøvlet når de skal sidde i den inderste.

Havde forsvoret en vikle, men faldt nu alligevel for sådan en og den brugte vi det første år :-D

Anmeld

16. april 2013

lycly

Jeg har kun prøvet Babybjörns bæresele, men jeg var rigtig glad for den. Den var ekstrem svær lig at lure hvordan man lige justerede den, men når den først sad, så sad den rigtig godt Hvis jeg havde vidst at det var så besværligt at få den justeret (eller også er jeg bare enormt dårlig til så noget!) så havde jeg fået dem til at vise mig det i butikken

Anmeld

16. april 2013

B&J

vi har en Babybjörns den er super lækker.

den støtte ryggen hvis man havde dårlig ryg også så min mor kunne også gå med vores dreng <3

og han sad så godt i den og elskede den måde han kunne få trykhed og kontakt med os på vi brugte den rigtigt meget når vi handlede osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.