Tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.461 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Ox.

Hej piger!

Jeg skriver her, fordi jeg den seneste uges tid har haft tvivl om min fødsel er ved at vre tæt på.

Jeg har haft voldsomme plukkeveer, meget værre end de plejer, trækken ned i lænden når plukkeveerne er rigtig slemme, været rigtig øm nederst i maven.
Igår kunne jeg pludselig mærke at det "rendte" meget ud af mig med væske, går udfra at det var udflåd, men det var så meget at jeg måtte skifte trusser et par gange.

Idag har jeg så haft en mærkelig murmeln i maven hele dagen, slet ikke som noget jeg har prøvet før ...

Kan det være tegn på snarlig fødsel? Hvilke tegn havde i, hvis i havde nogle?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Stumpen

Jeg vil da mene at det lyder som om kroppen er ved at gøre klar, men ved det ikke med sikkerhed, da jeg blev sat i gang med min datter..

Men er du sikker på at det var udflåd og ikke dit fostervand?? For vil da ikke mene at øget udflåd "render", det gør mit i hvert fald ikke...

Anmeld

28. juni 2009

Ox.

Jeg vil da mene at det lyder som om kroppen er ved at gøre klar, men ved det ikke med sikkerhed, da jeg blev sat i gang med min datter..

Men er du sikker på at det var udflåd og ikke dit fostervand?? For vil da ikke mene at øget udflåd "render", det gør mit i hvert fald ikke...

Jamen jeg er faktisk ikke sikker, nu er det første gang jeg skal føde, og er faktisk slet ikke klar over hvor meget der normalt kommer hvis det er fostervand ... det hele er lidt underligt lige nu hehe  ..

Anmeld

28. juni 2009

Stumpen

SussieOx skriver:

Jamen jeg er faktisk ikke sikker, nu er det første gang jeg skal føde, og er faktisk slet ikke klar over hvor meget der normalt kommer hvis det er fostervand ... det hele er lidt underligt lige nu hehe  ..

Det aner jeg simpelthen heller ikke noget om, det må jo komme an på hvor meget fostervand der er derinde... Måske du skulle ringe til fødegangen og snakke med dem om det, hvis du er i tvivl om det er det ene eller det andet..

Anmeld

28. juni 2009

Lone Jakobsen

Stumpen skriver:

Det aner jeg simpelthen heller ikke noget om, det må jo komme an på hvor meget fostervand der er derinde... Måske du skulle ringe til fødegangen og snakke med dem om det, hvis du er i tvivl om det er det ene eller det andet..

jamen er helt enig.
fødegangen er super god, også bare til at råde dig hvis du er i tvivl.
men så længe du ikke ligefrem har veer, tror jeg ikke den er rigtig i gang.
ved min den ene begyndte fostervandet at sive stille og roligt...fødegangen gav mig ikke ret, men da det stadig fortsatte og denne fødsel gik langt stærkere end de andre.... ja så har det klart været fostervand alligevel og det gav den anden jordmoder mig ret i.
de andre gange tror jeg ikke der har været nogen tegn forinden....de er simpelthen startet med veer.
denne gang går jeg da og håber at alle de plukveer jeg har haft idag ku være et tegn på at fødslen nærmer sig.... men det finder jeg nok ud af
Lone 39+6

Anmeld

28. juni 2009

Ox.

Jeg har ikke haft andet end plukkeveer som tager til, men dte har de gjort i løbet af ugen ... idag har der heller ikke rigtig været noget der har rendt, men jeg har haft ondt og en del murmeln ...

Anmeld

28. juni 2009

Stumpen

nutche skriver:

jamen er helt enig.
fødegangen er super god, også bare til at råde dig hvis du er i tvivl.
men så længe du ikke ligefrem har veer, tror jeg ikke den er rigtig i gang.
ved min den ene begyndte fostervandet at sive stille og roligt...fødegangen gav mig ikke ret, men da det stadig fortsatte og denne fødsel gik langt stærkere end de andre.... ja så har det klart været fostervand alligevel og det gav den anden jordmoder mig ret i.
de andre gange tror jeg ikke der har været nogen tegn forinden....de er simpelthen startet med veer.
denne gang går jeg da og håber at alle de plukveer jeg har haft idag ku være et tegn på at fødslen nærmer sig.... men det finder jeg nok ud af
Lone 39+6

Nu spørger jeg sikkert dumt, men er der ikke noget med at fødslen sættes i gang hvis ikke man har fået veer 24 timer efter vandafgang eller blander jeg forskellige infos sammen??

Anmeld

28. juni 2009

Lone Jakobsen

jo det mener jeg også der er noget med. og nogen steder sætter de en på pencilin for en sikkerheds skyld.
men jeg er ikke helt sikker på de ting.

Anmeld

28. juni 2009

Nanna1985

Synes du skal ringe til FG og tage en snak med dem.. Måske de gerne lige vil se dig

Anmeld

28. juni 2009

Ox.

Ja det kan godt ske, tror nu mest, hvis det er, at det er fordi hun måske vil ud lidt før termin.

Hun rumstere fint derinde, så det virker ikke til der som sådan er noget galt, tænkte bare det kunne være tegn på hun måske gerne snart vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.