Hvordan kommer man af med dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
2 synes godt om
16. april 2013

2721

Jeg har en helt masse paperbooks, sådan nogle gigant, nora Roberts osv og jeg har MANGE, de står bare og fylder rigtig meget, jeg vil dog ikke smide dem ud, da de jo intet fejler og jeg tænker de sagtens kan bringe glæde hos andre, ved dog bare ikke lige hvordan jeg finder nogen der kunne være interesseret har også en masse andre bøger af lidt mere seriøs karakterer som jeg også gerne vil rydde ud i.
Så er der nogen der ved hvor jeg kan sælge/bytte dem væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Koen.

Jeg gætter på en boghandel måske kan hjælpe med og finde et sted eller hvis jeg en dag bliver millionær kan jeg købe en masse bøger af dig

Anmeld

16. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Jeg har en helt masse paperbooks, sådan nogle gigant, nora Roberts osv og jeg har MANGE, de står bare og fylder rigtig meget, jeg vil dog ikke smide dem ud, da de jo intet fejler og jeg tænker de sagtens kan bringe glæde hos andre, ved dog bare ikke lige hvordan jeg finder nogen der kunne være interesseret har også en masse andre bøger af lidt mere seriøs karakterer som jeg også gerne vil rydde ud i.
Så er der nogen der ved hvor jeg kan sælge/bytte dem væk?

Ville helt sikkert prøve at sætte dem tilsalg .

der er så mange fine sider på facebook bl.a genbrugsider måske der er en i nærområdet hvor du bor . 

Anmeld

16. april 2013

2721

Tanja. skriver:

Jeg gætter på en boghandel måske kan hjælpe med og finde et sted eller hvis jeg en dag bliver millionær kan jeg købe en masse bøger af dig

Det kan da godt ske
Altså du er da velkommen til at få nogen, hvis nogen af dem har interesse, hvis bare du betaler portoen
Jeg har simpelthen ikke plads, så jeg vælger dem fra jeg ikke vil læse igen

Anmeld

16. april 2013

2721

bøllen skriver:

Ville helt sikkert prøve at sætte dem tilsalg .

der er så mange fine sider på facebook bl.a genbrugsider måske der er en i nærområdet hvor du bor . 

Men hvordan finder jeg de sider
Og hvordan prissætter jeg bøgerne

Anmeld

16. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Men hvordan finder jeg de sider
Og hvordan prissætter jeg bøgerne

Ved ikke om du kan søge på facebook 

kender ikke lige de bøger men siger man ikke ca 1/3 af købspElkeElke

Anmeld

16. april 2013

2721

bøllen skriver:

Ved ikke om du kan søge på facebook 

kender ikke lige de bøger men siger man ikke ca 1/3 af købspElkeElke

Lige dem jeg har nævnt er sådan nogle rigtig "platte" romantiske bøger, som jeg elskede at slå hjernen fra til da jeg var yngre, så havde lidt tænkt 5-10kr stykket.
Er det helt hen i vejret?

Anmeld

16. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Lige dem jeg har nævnt er sådan nogle rigtig "platte" romantiske bøger, som jeg elskede at slå hjernen fra til da jeg var yngre, så havde lidt tænkt 5-10kr stykket.
Er det helt hen i vejret?

Nej det er da loppemarkeds priser . Mon ikke det kan lade sig gøre .

vi har en genbrugsside på facebook, fra fr-havn og omegn . Der har jeg solgt meget inde. Jo nemt folk selv kan hente.

Anmeld

16. april 2013

2721

bøllen skriver:

Nej det er da loppemarkeds priser . Mon ikke det kan lade sig gøre .

vi har en genbrugsside på facebook, fra fr-havn og omegn . Der har jeg solgt meget inde. Jo nemt folk selv kan hente.

Jeg må lure lidt rundt omkring. Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.