Ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er den heldige vinder af en temmelig usamarbejdsvillig exmand!
Sagen er den at han har valgt kun at holde 1 uges ferie med vores datter. Jeg har 2 uger med hende, og det betyder jo at vi har ferie den ene af weekenderne hvor hun skulle have været hjem til ham (hun er hos ham fra fredag til søndag).
Den uge hvor hun skulle have været hjem til sin far, har vi leget et sommerhus og hun glæder som en besat. Han har nu meddelt at han vil have hende den weekend på trods af at vi er 4 timers kørsel fra vores hjem. Men kan han det?? Er det ikke min ret at have hende i de 2 uger inkl weekender? Jeg vil ikke lave ballade, men jeg synes da også det er trist at hun ikke kan få lov til at holde 14 dages ferie med mig og resten af vores lille familie.

Jeg har søgt på statsforvaltningens hjemmeside, og kan intet finde. Der er bare så lang tid til de åbner imorgen.

Håber der er en der kan hjælpe!! Jeg er grædefærdig, orker ham snart ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Betina88

I min vudering , må han ikk' bare ta' hende i den weekend , hvor I ska' afsted .. Du har hende i den weekend og han har den næste .. Han må ikk' bare bestemme , hvornår han må ha' hende hjemme hos ham selv ..

Men jeg er ikk' inde i den situation .. Men håber det hjalp lidt ellers håber jeg der er andre herinde der ka' hjælpe mere end jeg ka' ..

Anmeld

28. juni 2009

Nemesis

Ferie annulerer samværdet og han kan ikke forlange hende den weekend....i skal jo også have ret til kunne tage længere væk end jeres nabolag.

så tilbyd ham en anden weekend, men ellers så må i/du næste år ansøge om ferien tidligt. (april)

ring til SFv på mandag og fortæl problemet og be om svaret på mail..den kan du jo så videresende.

Men så længe du tilbyder en anden weekend, sp har jeg endnu ikke hørt om at SFV "afbryder" ferien.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.