Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik vi endelig overstået alle de scanninger vi har været så nervøse for siden den dag vi igen stod med den positive test d 22 dec 2012.
Men efter den vellykkede MD scanning i torsdag lagde nervøsiteten sig da en del da vi fik atvide at det hele så fint ud
Men vi skulle jo som sagt stadig til hjertescanning nr 2 i skejby i går og det gik bare PERFEKT de sagde det hele så så smukt ud og det hele var ganske normalt. Lillepigen var som sædvanligt ikke særlig samarbejdsvillig derinde så hun lå rigtig og sparkede og hoppede rundt jeg kunne mærke hende igennem hele scanningen
Hun begynder at kunne "slå fra sig" derinde nu.. så nu glæder jeg mig bare til hun sparker hårdt nok til farmand også kan mærke han er efterhånden ved at være utålmodig hehe
Da det var min fars fødselsdag i går ville vi gerne sende et scanningsbillede til ham efter scanningen hvor der skulle stå "illykke med dagen morfar, jeg er sund og rask og glæder mig til at møde dig"
Så scanningsdamen tilbød os at lave et 3D billede til ham hvis det kunne lade sig gøre, men desværre så var lillepigen igen ikke samarbejdsvillig og lå med sin hånd placeret lige midt i ansigtet. så det var ganske umuligt at se noget som helst men det var sødt af hende at hun gad at tage sig tid til det
istedet fik vi et godt profil billede af hende som vi sendte til ham
så alt i alt var det en RIGTIG god dag igår og nu skal det kun gå en vej.. Fremad !! gerne hurtigt så vi kan møde vores længe ventede lille prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Så fik vi endelig overstået alle de scanninger vi har været så nervøse for siden den dag vi igen stod med den positive test d 22 dec 2012. Men efter den vellykkede MD scanning i torsdag lagde nervøsiteten sig da en del da vi fik atvide at det hele så fint ud Men vi skulle jo som sagt stadig til hjertescanning nr 2 i skejby i går og det gik bare PERFEKT de sagde det hele så så smukt ud og det hele var ganske normalt. Lillepigen var som sædvanligt ikke særlig samarbejdsvillig derinde så hun lå rigtig og sparkede og hoppede rundt jeg kunne mærke hende igennem hele scanningen Hun begynder at kunne "slå fra sig" derinde nu.. så nu glæder jeg mig bare til hun sparker hårdt nok til farmand også kan mærke han er efterhånden ved at være utålmodig hehe Da det var min fars fødselsdag i går ville vi gerne sende et scanningsbillede til ham efter scanningen hvor der skulle stå "illykke med dagen morfar, jeg er sund og rask og glæder mig til at møde dig" Så scanningsdamen tilbød os at lave et 3D billede til ham hvis det kunne lade sig gøre, men desværre så var lillepigen igen ikke samarbejdsvillig og lå med sin hånd placeret lige midt i ansigtet. så det var ganske umuligt at se noget som helst men det var sødt af hende at hun gad at tage sig tid til det istedet fik vi et godt profil billede af hende som vi sendte til ham så alt i alt var det en RIGTIG god dag igår og nu skal det kun gå en vej.. Fremad !! gerne hurtigt så vi kan møde vores længe ventede lille prinsesse
banana3 skriver: Hvor er det dejligt! Stort tillykke med den sunde prinsesse
Hvor er det dejligt! Stort tillykke med den sunde prinsesse
Tusind tak
Skønt at læse en så positiv historie!
Og dejligt at lillepigen har det godt
tankai skriver: Skønt at læse en så positiv historie! Og dejligt at lillepigen har det godt
hehe mange tak skal du ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128