Er I ude at nyde det gode vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

holbøll

Vi har fået bassinet sat op og fyldt vand i  - FEDT. Så vi har leget ude i det, mens vi fyldte vand i det og bagefter i 3 timer. Nu var der nogle trætte børn og en mor (far er på arbejde) som lige trænger til lidt afslapning foran skærmene. Bamse og Kylling og computeren.
Ellers slapper vi bare af, jeg er stadig sygemeldt med en dårlig skulder, så den skal jo holdes i ro, så vidt det er muligt.

Knus fra badetroldene i Holstebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Uh, det er altså dejligt med sådan et badebassin.
Ja, man kan godt sige at vi har nydt det gode vejr... :-)

Jeg havde fået afsat alle 3 unger til bedstemor, som ville tage dem med på stranden... Amager strand er jo helt fantastisk for ungerne. Der er læ i lagunen og vandet er ikke så dybt..

Allan og jeg kørte kl. 8 hjemmefra for at køre søndags-cykeltur med cycling concept.  Vi har kørt 112 km idag. Dejligt!! En rigtig dejlig tur fra Amager til Fredensborg og tilbage igen. Nordsjælland er jo utrolig smuk.
Bare lige ét minus.. Glemte solcremen, så nu har jeg to røde lår, to røde arme og en meget rød næse... *s*
Efter at have siddet med benene op på sofaen, fået noget at spise og drikke og et bad, så tog jeg ned på stranden til ungerne og min mor. 
Allan tog ud og besøgte sin morfar på plejehjemmet. 

Da vi kom hjem fra stranden, kørte jeg Katrine ud til sin far (fast skiftedag) og købte koldskål og kammerjunker til drengene.. MUMS!! Der er ikke noget bedre på en varm sommerdag. 

Så en rigtig dejlig dag uden stress og jag.

Anmeld

28. juni 2009

Annette

Jeg går fuldstændig i stå i det her vejr..
Jeg er ikke til at drive i gang

Men vi fik da skiftet 2 vinduer i dag, de blev bare flyttet rundt, det ene er punkteret og var på Olivers værelse, så vi tog det fra baggangen og satte i hos ham og det fra hans værelse blev sat ned i baggangen, der kan det nemlig være ligemeget om det er punkteret. Det må være sådan indtil der er penge til nye vinduer

Jeg har passet på i solen, men alligevel render jeg nu rundt med 2 arme og skuldre fyldt med små blærer  det er godt nok mange år siden jeg har døjet SÅ meget med soleksem og hold K... det klør...
Så meget solcreme på til mig

Knus Annette den boblede...

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har været på Frederikssund Vikingemarked. Det har været en super mega skøn og dejlig weekend

Så vi kom hjem kl. 2315 igår aftes... Og jeg var i seng kl. knap 2 i nat... Og op og på arbejde... Zzzz....

Men skønt var det. Det eneste øv, var at der var helt sindsygt meget af et eller andet pollen jeg åbenbart også er allergisk overfor, så jeg har bare været et mega snot hovede og måtte tage piller 2 gange om dagen, for at kunne være nogen steder...  

Men ellers!!  

Anmeld

29. juni 2009

Fines mor

Jeg har holdt fødselsdag, blev 40 år i fredags *S* 
Så lørdag har den stået på fødselsdag og familie tamtam. Vi påtænker at holde en lidt større fest senere, men ved ikke helt hvornår.
Søndag var vi på stranden, og ungerne var i vandet.

Helle nu 40 år

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Jeg har holdt fødselsdag, blev 40 år i fredags *S* 
Så lørdag har den stået på fødselsdag og familie tamtam. Vi påtænker at holde en lidt større fest senere, men ved ikke helt hvornår.
Søndag var vi på stranden, og ungerne var i vandet.

Helle nu 40 år

Aiii hvad!!! TILLYKKE OGSÅ TIL DIG!!!!!!!!!!!!!!!

Det har jo været helt fantastisk vejr at holde fødselsdag i...

Anmeld

29. juni 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Aiii hvad!!! TILLYKKE OGSÅ TIL DIG!!!!!!!!!!!!!!!

Det har jo været helt fantastisk vejr at holde fødselsdag i...

Jaaa som nogle siger, nu er jeg voksen haha, på vej mod de 50 år

Men det er fedt.. hver alder hver sin charme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.