Ville det være et godt køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
16 svar
2 synes godt om
16. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har for nylig fundet en autostol på en brugtside.
Autostolen er af mærket brio primo og er fra 2011. Den er brugt til 2 børn. Kan få stolen inkl. isofix base til 600 kr.
Ville det være er godt køb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

AnnaK89

Jeg ville ikke købe den

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg ville ikke købe den

Okay, hvorfor?

Anmeld

16. april 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Okay, hvorfor?

Fordi den er brugt til 2 børn, så den er højst sandsynlig nogle år gammel og fordi at da jeg for snart 4 år siden stod og overvejede Brio autostol blev rådet fra det af forhandlerne, da Brio autostole ikke var specielt gode.
Kan godt være de er blevet bedre med tiden, men tænker at når den er brugt til to børn, så er den nogle år gammel.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Fordi den er brugt til 2 børn, så den er højst sandsynlig nogle år gammel og fordi at da jeg for snart 4 år siden stod og overvejede Brio autostol blev rådet fra det af forhandlerne, da Brio autostole ikke var specielt gode.
Kan godt være de er blevet bedre med tiden, men tænker at når den er brugt til to børn, så er den nogle år gammel.

Okay, jeg må i hvert fald lige undersøge, om brio har lavet noget anderledes ved deres stole inden for den seneste tid. Den skulle være fra 2011.
Men tak for svar

Anmeld

16. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg har for nylig fundet en autostol på en brugtside.
Autostolen er af mærket brio primo og er fra 2011. Den er brugt til 2 børn. Kan få stolen inkl. isofix base til 600 kr.
Ville det være er godt køb?

Jeg vil umiddelbart sige at det ikke er et godt køb.. Kender du til kærebørns autostole bytteserie? Det går ud på hvis du køber en ny autostol og afleverer den igen inden for 12 måneder får du 50% af prisen tilbage

Fx beSafe (ny pris1500 kr.)

Efter 12 måneder får du 750 kr tilbage..

Så du betaler faktisk kun 750 kr for en helt ny stol jeg tror nok jeg benytter mig af det tilbud, og ellers kender vi et par med tvillinger som os der har to vi må købe for 1000 kr. (For to stk) og de er kun 11 mdr. Gamle nu og 1,5 år til den tid

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg vil umiddelbart sige at det ikke er et godt køb.. Kender du til kærebørns autostole bytteserie? Det går ud på hvis du køber en ny autostol og afleverer den igen inden for 12 måneder får du 50% af prisen tilbage

Fx beSafe (ny pris1500 kr.)

Efter 12 måneder får du 750 kr tilbage..

Så du betaler faktisk kun 750 kr for en helt ny stol jeg tror nok jeg benytter mig af det tilbud, og ellers kender vi et par med tvillinger som os der har to vi må købe for 1000 kr. (For to stk) og de er kun 11 mdr. Gamle nu og 1,5 år til den tid

Nej, det var jeg ikke klar over
Men vi har desværre ikke en kære børn lige i nærheden. Men jeg må da lige undersøge mulighederne lidt nærmere tak for svar.

Anmeld

16. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes også det lyder meget dyrt for en brugt autostol, som har været i brug af 2 børn!! Så jeg ville nok ik købe den. Men det er nu lige så meget fordi du ik kender sælger, så i princippet ved du jo ik om den har været involveret i uheld!

I baby sam ka man også leje baby autostole i 9 mdr, tror vi med thea gav ca 400 kr, og fik nogle af pengene tilbage da vi aflevere den tilbage. Vh stine

Anmeld

16. april 2013

Benjamins'mor

Det er jo helt op til dig hvad du synes.

Jeg tror bare ikke helt på den er fra 2011 hvis den er brugt til 2 børn.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes også det lyder meget dyrt for en brugt autostol, som har været i brug af 2 børn!! Så jeg ville nok ik købe den. Men det er nu lige så meget fordi du ik kender sælger, så i princippet ved du jo ik om den har været involveret i uheld!

I baby sam ka man også leje baby autostole i 9 mdr, tror vi med thea gav ca 400 kr, og fik nogle af pengene tilbage da vi aflevere den tilbage. Vh stine

Tak for svar
Syntes også selv det lød lidt dyrt, og især når den koster 1400 kr. fra helt ny. Men det er godt lige at få andres mening med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.