Det er jo en helt ny verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
14 svar
4 synes godt om
16. april 2013

grinny

Hold da op hvor sker der bare mange ting med ens krop i disse dage  Alle de måneder hvor jeg troede at symptomerne skulle komme på mens dag, eller helst før. Alle de måneder hvor jeg var sikker på at nu var den der for bryster var de lidt ømme? 

Hold da op det er psykisk terror det man går igennem alle de måneder  Nu hvor jeg er gravid kan jeg godt mærke forskel på det jeg troede var symptomer, og det som faktisk er symptomer denne gang 

Hvilken skøn forandring 

Jeg har dog lige nogle spørgsmål. Jeg troede jo at jeg havde helt styr på det hele og var klar til den dag jeg blev gravid, men nu er jeg jo kommet helt i tvivl 

Hvad, hvornår og hvor lang tid skal jeg tage de forskellige slags vitaminer og tilskud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

MortilElias2010

grinny skriver:

Hold da op hvor sker der bare mange ting med ens krop i disse dage  Alle de måneder hvor jeg troede at symptomerne skulle komme på mens dag, eller helst før. Alle de måneder hvor jeg var sikker på at nu var den der for bryster var de lidt ømme? 

Hold da op det er psykisk terror det man går igennem alle de måneder  Nu hvor jeg er gravid kan jeg godt mærke forskel på det jeg troede var symptomer, og det som faktisk er symptomer denne gang 

Hvilken skøn forandring 

Jeg har dog lige nogle spørgsmål. Jeg troede jo at jeg havde helt styr på det hele og var klar til den dag jeg blev gravid, men nu er jeg jo kommet helt i tvivl 

Hvad, hvornår og hvor lang tid skal jeg tage de forskellige slags vitaminer og tilskud? 

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/graviditet.htm 

Anmeld

16. april 2013

grinny

MortilElias2010 skriver:

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/graviditet.htm 

Tak 

Har læst derinde en gang, men synes det virker forvirrende at der står tekst imellem  Må læse det igen så jeg får det hele med 

Anmeld

16. april 2013

Karla

grinny skriver:

Hvilken skøn forandring 

Ved præcis hvad du mener alle de måneder man bare har været sikker på man har haft alverdens symptomer på graviditet, det kan slet ikke sammenlignes

Hvis du tager rent folsyre i tabletter, er det indtil uge 12 du skal fortsætte med at tage dem.

Jeg selv tager gravitamin, som indeholder den mængde folsyre man skal have, og her tager jeg en tablet hver dag, og fortsætter gennem hele graviditeten.

Jern er fra ca. uge 10 og så resten af graviditeten.

Derudover tager jeg fiskeolie i kapsler, da jeg ikke er så vild med fisk.

Hvis ikke du får nogle mælkeprodukter skal du også tage kalk.

Tror det er det

Anmeld

16. april 2013

grinny

Karla skriver:

Ved præcis hvad du mener alle de måneder man bare har været sikker på man har haft alverdens symptomer på graviditet, det kan slet ikke sammenlignes

Hvis du tager rent folsyre i tabletter, er det indtil uge 12 du skal fortsætte med at tage dem.

Jeg selv tager gravitamin, som indeholder den mængde folsyre man skal have, og her tager jeg en tablet hver dag, og fortsætter gennem hele graviditeten.

Jern er fra ca. uge 10 og så resten af graviditeten.

Derudover tager jeg fiskeolie i kapsler, da jeg ikke er så vild med fisk.

Hvis ikke du får nogle mælkeprodukter skal du også tage kalk.

Tror det er det

Nej det kan det slet ikke 

Jeg tager gravitamin, så det forsætter jeg bare med igennem hele graviditeten.

Godt du nævner det med fiskeolie for jeg får slet ikke nok fisk 

Hvor meget kalk er nok? Synes jeg har hørt noget med at et glas mælk burde være nok til at man er dækket ind? 

Anmeld

16. april 2013

Christina :-)

grinny skriver:

Hvilken skøn forandring 

Ville bare sige tillykke:-)

Anmeld

16. april 2013

Karla

grinny skriver:

Nej det kan det slet ikke 

Jeg tager gravitamin, så det forsætter jeg bare med igennem hele graviditeten.

Godt du nævner det med fiskeolie for jeg får slet ikke nok fisk 

Hvor meget kalk er nok? Synes jeg har hørt noget med at et glas mælk burde være nok til at man er dækket ind? 

Jeg har selv spurgt herinde omkring det med kalk, og det jeg kom frem til var, at bare man fik noget, så var man dækket ind. Så tror et glas er fint

Anmeld

16. april 2013

grinny

mortilelias:-) skriver:

Ville bare sige tillykke:-)

Mange tak 

Anmeld

16. april 2013

grinny

Karla skriver:

Jeg har selv spurgt herinde omkring det med kalk, og det jeg kom frem til var, at bare man fik noget, så var man dækket ind. Så tror et glas er fint

Okay fint nok, så er jeg dækket ind på det 

Tak for svar forresten 

Anmeld

16. april 2013

Karla

grinny skriver:

Okay fint nok, så er jeg dækket ind på det 

Tak for svar forresten 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.