konfrimations ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. april 2013

B&J

konfirmations ideer ja det er hvad jeg søger helt vildt.

min kærestes søsters datter skal konfirmeres her d 4maj. vi har ikke set dem i 2år af personlige års sager altså hans forælder ja lidt rodet.

men har i nogle fede ideer man kan bruge give lave til en konfirmation????

gave er nok et gavekort regner vi med men evt. noget mere eller ja jeg ved det ikke..

vi bliver ikke særlig mange og vil gerne give det en ekstra tand for hun er sådan en sød pige og det skal bare ikke gå ud over hende alt det her rod der har været ....

totalt rodet indlæg men håber nogle kan hjælpe

desværre kan vi ikke lave en sang da vi ikke kender hende for godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Lone Jakobsen

der findes sjove fest sange på nettet som ikke er personlige, men som alligevel er sjove. måske var det en ide.

ellers kan jeg ikke lige komme på noget, desværre

Anmeld

15. april 2013

MortilElias2010

konfirmations ideer ja det er hvad jeg søger helt vildt.

min kærestes søsters datter skal konfirmeres her d 4maj. vi har ikke set dem i 2år af personlige års sager altså hans forælder ja lidt rodet.

men har i nogle fede ideer man kan bruge give lave til en konfirmation????

gave er nok et gavekort regner vi med men evt. noget mere eller ja jeg ved det ikke..

vi bliver ikke særlig mange og vil gerne give det en ekstra tand for hun er sådan en sød pige og det skal bare ikke gå ud over hende alt det her rod der har været ....

totalt rodet indlæg men håber nogle kan hjælpe

desværre kan vi ikke lave en sang da vi ikke kender hende for godt

Formoder I heller ikke har så mange billeder af hende pågrund af rodet i familien? Men hvis I nu har en masse fra hendes tid som baby og løbende (undtagen de to år) så kan I jo lave en collage med dem, vælge farver der passer til hende og som betyder noget for jer og finde ting fra det år hun blev født - avisartikler, overskrifter, små citater der passer til hendes fremtid og det I ønsker for hende og hvor meget hun betyder for jer uanset hvad der sker 

Anmeld

15. april 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

der findes sjove fest sange på nettet som ikke er personlige, men som alligevel er sjove. måske var det en ide.

ellers kan jeg ikke lige komme på noget, desværre

jaa det kunne være kunne være jeg skulle kigge det kunne være super sjovt hvis det var

Anmeld

15. april 2013

B&J

MortilElias2010 skriver:

Formoder I heller ikke har så mange billeder af hende pågrund af rodet i familien? Men hvis I nu har en masse fra hendes tid som baby og løbende (undtagen de to år) så kan I jo lave en collage med dem, vælge farver der passer til hende og som betyder noget for jer og finde ting fra det år hun blev født - avisartikler, overskrifter, små citater der passer til hendes fremtid og det I ønsker for hende og hvor meget hun betyder for jer uanset hvad der sker 

jeg er først komme ind i familien for 5år siden og før det var det også rod...

men jeg har vist lidt af hende og daniel som lille Jaaa det skal jeg lige kigge på tak

Anmeld

15. april 2013

MortilElias2010

B&J skriver:

jeg er først komme ind i familien for 5år siden og før det var det også rod...

men jeg har vist lidt af hende og daniel som lille Jaaa det skal jeg lige kigge på tak

Så lidt. Er sikker på det bliver en dejlig gave til hende uanset hvad du finder på. Det vil lyse ud af gaven hvad du føler for hende og så længe den er lavet med hjertet og af glæde så kan det ikke gå galt  

Anmeld

15. april 2013

B&J

MortilElias2010 skriver:

Så lidt. Er sikker på det bliver en dejlig gave til hende uanset hvad du finder på. Det vil lyse ud af gaven hvad du føler for hende og så længe den er lavet med hjertet og af glæde så kan det ikke gå galt  

nemlig, syntes hun skal have sådan en gave med hjertet men også en stor gave som vi ikke helt ved inu men det kommer, men vil gerne vise hende at hun er skisme en god pige

Anmeld

20. april 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

jaa det kunne være kunne være jeg skulle kigge det kunne være super sjovt hvis det var

prøv at google "motions visen"

den er sjov og man kan rette den lidt til, så konfirmanden kommer op og stå ret mange gange (det har vi gjort til min datters konfirmation)

Anmeld

20. april 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

prøv at google "motions visen"

den er sjov og man kan rette den lidt til, så konfirmanden kommer op og stå ret mange gange (det har vi gjort til min datters konfirmation)

det lyder vildt sjovt den skal jeg ind og kigge på

Anmeld

20. april 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

det lyder vildt sjovt den skal jeg ind og kigge på

held og lykke med det i hvert fald

synes det er super flot af jer at i ønsker at glæde hende, og jeg kan kun håbe på den samme slags omsorg for min datter på fredag hvor det er hende tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.