Vis mig dit fest outfit :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Victoria2013

Jeg er helt vild med den hvide !

Må jeg ikke se billeder med den på?

Kunne kun finde ét billede hvor jeg har den på, fra min fødselsdag hvor jeg var 25 uger henne og der kan man slet ikke se hvor pæn den er, syns jeg... den sidder i øvrigt noget bedre nu. Jeg satte et bælte på til på det tidspunkt. Kan godt prøve at tage et bedre billede af mig med den i morgen hvis det skal være

Jeg har faktisk også denne hængende i skabet (i rød), aldrig brugt da den ikke sad godt på mig alligevel. Så den sælger jeg gerne hvis det skal være - jeg havde oprindelig købt dén som at være den jeg skulle have haft på til brylluppet. Det er i Asos str. 16 Maternity jeg har den: Asos skater dress  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

mommy1991

Ditte_Marie skriver:

Jeg skal til barnedåb i næste måned - med en stor tyk mavse.
Og jeg er ikke så kreativ med min stil som jeg gerne ville være..

Så må jeg ikke nok se hvordan dit graviditets-fest-outfit eller bare pæne tøj ser ud?

Jeg havde denne på til 30 års fødselsdag Simpel med mønster i ryggen og rigtig meget stretch i stoffet - så tror jeg kan bruge den i lang tid.. og så et par shiny mama-leggins Og så hvilket som helst bælte til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2013

lilledittemor

FrkDitte skriver:

Jeg skal også til barnedåb og har fundet det her outfit på zalando..

Kjolen er dog ikke en rigtig graviditetskjole, mem håber jeg kan flytte det sorte bånd lidt op..ellers kommer det til sidde midt på maven...

Jeg har ikke modtaget kjolen endnu.. så går og venter spændt 

Købte også lige en anden kjole(den sorte) som jeg synes var så fin..

Håber jeg kan passe det... 

D.

Hvor er den lækker den farverige kjole

Åh, jeg hader egentlig at købe tøj på nettet - synes det er så svært at finde noget der sidder ordentligt når man får det på..

Jeg ved åbenbart ikke hvordan min krop ser ud

Anmeld

17. april 2013

lilledittemor

Kia2013 skriver:

Kunne kun finde ét billede hvor jeg har den på, fra min fødselsdag hvor jeg var 25 uger henne og der kan man slet ikke se hvor pæn den er, syns jeg... den sidder i øvrigt noget bedre nu. Jeg satte et bælte på til på det tidspunkt. Kan godt prøve at tage et bedre billede af mig med den i morgen hvis det skal være

Jeg har faktisk også denne hængende i skabet (i rød), aldrig brugt da den ikke sad godt på mig alligevel. Så den sælger jeg gerne hvis det skal være - jeg havde oprindelig købt dén som at være den jeg skulle have haft på til brylluppet. Det er i Asos str. 16 Maternity jeg har den: Asos skater dress  

Den kjole fra Asos som du har, den har jeg også kigget på

Er dog bange for at det ser ud som om jeg har hænge-patter i den.. Det ville jo ikke være det fedeste.

Den er rigtig fin den hvide

Anmeld

17. april 2013

lilledittemor

emmagirl skriver:

Jeg havde denne på til 30 års fødselsdag Simpel med mønster i ryggen og rigtig meget stretch i stoffet - så tror jeg kan bruge den i lang tid.. og så et par shiny mama-leggins Og så hvilket som helst bælte til

HVOR har du købt shiny mama-leggings?!

Jeg går KUN rundt i sorte bomulds leggings VIRKELIG kedeligt..

Anmeld

17. april 2013

Frk.S

Hvor er den lækker den farverige kjole

Åh, jeg hader egentlig at købe tøj på nettet - synes det er så svært at finde noget der sidder ordentligt når man får det på..

Jeg ved åbenbart ikke hvordan min krop ser ud

Det bliver jeg lige nødt til at kommentere - jeg er nemlig selv flittig kunde ved zalando.

De har nemlig gratis forsendelse OG gratis retur. Så der er intet spildt ved at bestille noget hjem og prøve det. Hvis det ikke passer kan du bare sende det retur

Anmeld

17. april 2013

lilledittemor

Frk.S skriver:

Det bliver jeg lige nødt til at kommentere - jeg er nemlig selv flittig kunde ved zalando.

De har nemlig gratis forsendelse OG gratis retur. Så der er intet spildt ved at bestille noget hjem og prøve det. Hvis det ikke passer kan du bare sende det retur

Ja - det er jo også det som reklamerne siger... Det havde jeg helt glemt

Anmeld

17. april 2013

mommy1991

Ditte_Marie skriver:

HVOR har du købt shiny mama-leggings?!

Jeg går KUN rundt i sorte bomulds leggings VIRKELIG kedeligt..

Asos  

Anmeld

17. april 2013

lilledittemor

emmagirl skriver:

Asos  

Ih og de fåes ikke mere

Anmeld

17. april 2013

mommy1991

Ditte_Marie skriver:

Ih og de fåes ikke mere

Øv, hvor surt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.