AAAALT for voldsomme humørsvingninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. april 2013

Jupiter

Det har jeg altså virkelig...

Puha, jeg føler slet ikke jeg kender mig selv de her dage.

Jeg har da godt nok været lidt pirlig undervejs i graviditeten, men her "til sidst" (35+2) synes jeg godt nok det strammer til.

Det ene øjeblik har jeg lyst til at lave ALT, og det næste kan jeg ikke engang overskue at finde et par nye sokker frem.

Jeg kan sidde og smile i sofaen, for derefter blot at begynde at tude på vej ud på badeværelset 

Ej, det er jo slet ikke til at holde.....

Jeg plejer ikke at lufte så meget vrøvl til jer uden formål, men lige idag har jeg brug for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Menne

Det må også være ret frusterende. Glæd dig over at der nu ikke er så langt igen . Jeg er selv i begyndelsen af min graviditet og er meget træt af at jeg tuder konstant. På arbejdet, ved frisøren og sidst i køen i Bilka ...

Anmeld

15. april 2013

Jupiter

Menne skriver:

Det må også være ret frusterende. Glæd dig over at der nu ikke er så langt igen . Jeg er selv i begyndelsen af min graviditet og er meget træt af at jeg tuder konstant. På arbejdet, ved frisøren og sidst i køen i Bilka ...

Du har ret, det er absolut en fordel at det først kommer sådan rigtigt her til sidst.

Men hvor er det svært at tackle, man aner jo ikke hvem man selv er lige om fem minutter 

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Årh, det lyder ikke sjovt..
Men tænk hvad der snart kommer ud af det og glæd dig over det på trods af humørsvingninger!

Et fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.