Bekendtskaber søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Lille-mor-93

Kofoed. skriver:

er du tilknyttet ung familie på vej? Det har jeg været, ikke just en succes for mig, men det betyder jo ikke, at andre kan have det

jubii, føler mig nemlig gammel, tænk 23 og mor til en to årig, det lyder så voksent og modent, men det føler jeg ikke at jeg er endnu, hehe.

tænkte jeg nok du gjorde

Nej er jeg ikke, hvad er det for noget?

Syntes det lyder godt at du er 23 og har et barn på 2 år? når min endnu ikke fødte søn er 2 er jeg 22?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

malliebooh

Lille-mor-93 skriver:

Okay . Flytter i en ny lejlighed her i Kolding onsdag formiddag, så det er spændende ..
Så skal have gang i noget netværk..

Dejligt - jamen tillykke med lejligheden så  

Anmeld

15. april 2013

Kofoed.

Lille-mor-93 skriver:

Nej er jeg ikke, hvad er det for noget?

Syntes det lyder godt at du er 23 og har et barn på 2 år? når min endnu ikke fødte søn er 2 er jeg 22?

fyldte også 21 1½ måned før hun kom.

Det er en speciel mødregruppe for unge mellem 16 og 25, man starter normalt under graviditeten, nogle frivillig, andre tvunget. Der er tilknyttet 2 pædagoger og 2 sundhedsplejesker. For nogen er det tilbud noget af det bedste i verden, for andre unødvendigt, kommer an på hvor man er i livet, så at sige

Anmeld

15. april 2013

Lille-mor-93

malliebooh skriver:

Dejligt - jamen tillykke med lejligheden så  

Takskal du have

Anmeld

15. april 2013

Lille-mor-93

Kofoed. skriver:

fyldte også 21 1½ måned før hun kom.

Det er en speciel mødregruppe for unge mellem 16 og 25, man starter normalt under graviditeten, nogle frivillig, andre tvunget. Der er tilknyttet 2 pædagoger og 2 sundhedsplejesker. For nogen er det tilbud noget af det bedste i verden, for andre unødvendigt, kommer an på hvor man er i livet, så at sige

Nååårh, det er det jeg er blevet tilbudt 3 måneder før jeg skal føde jeg vil nu gerne starte op, også fordi det kan give noget netværk (håber jeg) ,

Anmeld

15. april 2013

Kofoed.

Lille-mor-93 skriver:

Nååårh, det er det jeg er blevet tilbudt 3 måneder før jeg skal føde jeg vil nu gerne starte op, også fordi det kan give noget netværk (håber jeg) ,

man for et netværk, jeg snakker tit stadig med den ene derfra, og en gang imellem med de andre. derudover lære de en mange ting omkring børn og deres udvikling, så hvis du mangler det, så tag ud til en intro samtale derude, så bedøm selvom du vil det.

Anmeld

15. april 2013

Lille-mor-93

Kofoed. skriver:

man for et netværk, jeg snakker tit stadig med den ene derfra, og en gang imellem med de andre. derudover lære de en mange ting omkring børn og deres udvikling, så hvis du mangler det, så tag ud til en intro samtale derude, så bedøm selvom du vil det.

Det tror jeg da helt sikkert at jeg vil gøre ja det kan da ikke skade noget at prøve det et par og se den an..

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

Lille-mor-93 skriver:

Kanon, Hvor er du fra?

Jeg er dog fra Amager, så det er et stykke væk fra Kolding desværre... 

Anmeld

15. april 2013

Kofoed.

Lille-mor-93 skriver:

Det tror jeg da helt sikkert at jeg vil gøre ja det kan da ikke skade noget at prøve det et par og se den an..

nej det jo det, men kan ikke huske om man kun måtte prøve, mener de sagde, at hvis man starter, så starter man, men introsamtalerne kunne msn altid stoppe efter.. Kan ikke helt huske hvordan det var, er jo knap 2 år siden jeg startede, hehe.

gæædrr mig til at høre hvordan det går.

Anmeld

15. april 2013

Lille-mor-93

Kofoed. skriver:

nej det jo det, men kan ikke huske om man kun måtte prøve, mener de sagde, at hvis man starter, så starter man, men introsamtalerne kunne msn altid stoppe efter.. Kan ikke helt huske hvordan det var, er jo knap 2 år siden jeg startede, hehe.

gæædrr mig til at høre hvordan det går.

Hmm okay, jamen så må jeg jo fuldføre det tænker lidt over den alder der er, men nu skal man jo ikke tænke negativt før man har været der
-Jeg skal nok fortælle hvordan det går, starter jo nok om en 9 dages tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.