Ingen hjerteblink længere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.432 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

Er fuldstændig ude af den!! Var til en tidlig scanning i uge 7 for at se om alt var okay, og det var det - så endda hjerteblink. Men så i fredags fik jeg brun/mørkerødt udflåde (sorry), valgte så at kontakte min egen læge idag (har dårlig erfaring med vagtlæger), som sendte mig videre til akut scanning for at få det tjekket. Det vidste sig så desværre at der ikke var hjerteblink længere, så fosteret var 10 uger gammel (skulle i dag være 11+3). Skal have det fjernet i morgen tidlig - er så ulykkelig. Kan ikke lide at min søn på 2 år skal se mig sådan, men kan ikke holde tårene tilbage.

Ved ikke hvad jeg ville med dette, udover at få det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Er fuldstændig ude af den!! Var til en tidlig scanning i uge 7 for at se om alt var okay, og det var det - så endda hjerteblink. Men så i fredags fik jeg brun/mørkerødt udflåde (sorry), valgte så at kontakte min egen læge idag (har dårlig erfaring med vagtlæger), som sendte mig videre til akut scanning for at få det tjekket. Det vidste sig så desværre at der ikke var hjerteblink længere, så fosteret var 10 uger gammel (skulle i dag være 11+3). Skal have det fjernet i morgen tidlig - er så ulykkelig. Kan ikke lide at min søn på 2 år skal se mig sådan, men kan ikke holde tårene tilbage.

Føj da, stort kram herfra....

Anmeld

15. april 2013

E.J.mor.

et kæmpe til dig.

det er så uretfærdigt.

håber du har nogen at tale med.

Anmeld

15. april 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Anmeld

15. april 2013

Carina:-)

Hvor er det synd for dig 

Anmeld

15. april 2013

sandramor

Først får du lige et stort det ku du vidst godt trænge til...
Så vil jeg sige ar jeg ved lige præcis hvordan du har det... Har selv prøvet det to gange og Gud hvor er det hårdt!!! Første gang så vi også hjerteblink i uge 7 og ugen efter konstaterede de at hjertet ikke længere slog og jeg fik en medicinsk abort som endte med jeg også måtte igennem udskrabning
Anden gang blev jeg scannet mange gange og alt så fint ud.... Og blev scannet 12+0 hvor den stadig havde det fint... 3 dage senere til NF var der ingen hjerteblink så den var gået til i uge 12.... Så ved alt om hvordan du har det.... Jeg græd og græd indtil jeg ikke kunne mere.... Og ja min datter så også jeg græd og forklarede hende at mor var ked af det.....
Sys det er okay ens børn ser en græde.... Det er jo en del af os mennesker at vise følelser gode som dårlige......

Men ja tiden læger alle sår.... Måske en kliche men det passer

Anmeld

15. april 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Anmeld

15. april 2013

Camilla <3

15. april 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Det gør mig rigtig ondt at høre  Tanker og knus herfra. 

Anmeld

15. april 2013

Mokka

Åh så trælst for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.