...vores "sove på eget værelse" historie ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
1 svar
1 synes godt om
15. april 2013

Sørens

...så kom dagen hvor vi besluttede at Storm på 7,5mdr skulle prøve at sove på sit eget værelse (far havde akkurat fået alt skruet sammen og mor havde indrettet det fint).

Fredag aften

kl.19 : Storm lægges med fuldstændig samme rutine som da han sov i vores soveværelse. Han falder fint i søvn

kl.22 : Mor går i seng, Storm vågner da jeg går ned ad trappen. Går ind og giver ham sutten og putter dynen omkring ham.

kl.01 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.04 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.05 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.06.30 : Storm græder og insisterer på at komme op!

Lørdag aften

kl.19 : Storm lægges igen med fuldstændig samme rutine som da han sov i vores soveværelse. Han falder først i søvn efter at have dimset og pylret i cirka 30min

kl.21 : Mor går i seng, Storm vågner da jeg går ned ad trappen. Går ind og giver ham sutten og putter dynen omkring ham.

kl.23 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.02 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.05.30 : Storm græder og insisterer på at komme op!

(tiderne er selvfølgelig cirka tider)

Nå piger...hvad tror I der skete????

Søndag aften : Mor og Storm sover i Storms værelse...han vågner cirka 4 gange for at "bede" om sutten...begge sover fortrinligt! (til trods for at mor må sove på gæstemadrassen)

Sådan er vores historie indtil videre i hvert fald!

Andre der vil dele deres "sove på eget værelse" historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Masig

Sørens skriver:

...så kom dagen hvor vi besluttede at Storm på 7,5mdr skulle prøve at sove på sit eget værelse (far havde akkurat fået alt skruet sammen og mor havde indrettet det fint).

Fredag aften

kl.19 : Storm lægges med fuldstændig samme rutine som da han sov i vores soveværelse. Han falder fint i søvn

kl.22 : Mor går i seng, Storm vågner da jeg går ned ad trappen. Går ind og giver ham sutten og putter dynen omkring ham.

kl.04 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.05 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.06.30 : Storm græder og insisterer på at komme op!

Lørdag aften

kl.19 : Storm lægges igen med fuldstændig samme rutine som da han sov i vores soveværelse. Han falder først i søvn efter at have dimset og pylret i cirka 30min

kl.21 : Mor går i seng, Storm vågner da jeg går ned ad trappen. Går ind og giver ham sutten og putter dynen omkring ham.

kl.23 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.02 : Storm græder, mor går ind og giver sut og putter.

kl.05.30 : Storm græder og insisterer på at komme op!

(tiderne er selvfølgelig cirka tider)

Nå piger...hvad tror I der skete????

Søndag aften : Mor og Storm sover i Storms værelse...han vågner cirka 4 gange for at "bede" om sutten...begge sover fortrinligt! (til trods for at mor må sove på gæstemadrassen)

Sådan er vores historie indtil videre i hvert fald!

Andre der vil dele deres "sove på eget værelse" historie

Vores blev lagt på eget værelse da han var 2 mdr... Han sov fuldstændig som han plejede indtil da på vores værelse: vågnede 1-2 gange og skulle have mad, og sådan gik det lige indtil han blev ca 5 mdr... Fra da af og faktisk stadig vågner han 3-4 gange, skal have mad et par gange og ellers sut... Og nøj jeg er træt :-(

Men tror det skyldes tigerspring, dagplejestart og generel udvikling, så det går forhåbentlig over på et tidspunkt... Næste weekend tager vi kampen mod natflaskerne, så må vi se hvordan det så går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.