Ikke hys nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
3 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 7 +0 ca. 

Jeg er rigtig lykkelig men er ikke nær så hysterisk som mange kvinder er, jeg bruger neglelak, jeg bruger deo og sæbe med parfume, jeg drikker lidt kaffe. 

Jeg drikker og ryger selvfølgelig ikke. Jeg er ikke bekymret for om alt er ok konstant, selvfølgelig er det det- og hvis ikke, så tager jeg den derfra. 

Gad vide om det er normalt at have det sådan? For såvidt jeg kan læse mig frem til, er kvinder på diverse forumer meget mere hys end mig.

God mandag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er gravid 7 +0 ca. 

Jeg er rigtig lykkelig men er ikke nær så hysterisk som mange kvinder er, jeg bruger neglelak, jeg bruger deo og sæbe med parfume, jeg drikker lidt kaffe. 

Jeg drikker og ryger selvfølgelig ikke. Jeg er ikke bekymret for om alt er ok konstant, selvfølgelig er det det- og hvis ikke, så tager jeg den derfra. 

Gad vide om det er normalt at have det sådan? For såvidt jeg kan læse mig frem til, er kvinder på diverse forumer meget mere hys end mig.

God mandag til jer alle 

Ærligt jeg bruger det jeg gjorde før både sampoo også til kroppen osv og ja jeg venter nummer to dreng som er sund og rask:-) jeg går ikk op i de ting det eneste jeg ikk gør erog ffave mit hår selv om det trænger men det venter jeg med

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg er gravid 7 +0 ca. 

God mandag til jer alle 

Jeg synes bare det er et plus du har det sådan, så kan man bedre nyde sin graviditet og det er så vigtigt, eftersom man er gravid så længe. 

Jeg var heller ikke spor hysterisk. Jeg brugte neglelak, skyllemiddel, deo osv. MEN jeg hverken røg eller drak. Synes man kan gøre alt, bare med måde. 

Og forresten STORT tillykke med spunken i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.