Skal jeg være enlig nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
10 svar
1 synes godt om
17. marts 2008

Miam

Hejsa.
Jeg sidder i en situation jeg ikke ville ønske at være i, men desværre er det nået hertil.
Min kæreste og jeg har haft mange problemer efter vores datter kom til verden lige før nytår.
Jeg fik en depression og har meget dårlig selvtillid, efter at have taget rigtig meget på. Dette gør, at jeg ikke rigtig har været obs på min kæreste og nok ikke givet ham særlig meget ros eller kærlighed, fordi den smule jeg har haft i mig, har jeg skulle give til vores datter. Vi har skændtes meget. Her for et par uger siden begyndte det så at gå fantastisk imellem os. Ingen gnidninger, bare kærlighed og vores ellers manglende sexliv begyndte også at blomstre op igen.
Det hele var fint indtil lørdag aften hvor min kæreste modtager en besked hvori der står "hey søde". Jeg konfronterer ham med det og han indrømmer så, at det er en pige han har givet sit nummer til for et par uger siden fordi han har været ked af det og trængte til positiv opmærksomhed.
Han siger han hverken har mødt hende eller snakket i tlf med hende, kun skrevet med hende på sms og messenger. Han siger også, at han aldrig har haft intentioner om at møde hende i virkeligheden.

Problemet er bare, at jeg er så såret og føler mig så svigtet. Jeg har været herhjemme og kæmpet med mine "dæmoner" og prøvet at få vores forhold til at fungere, og så gør han sådan noget bag min ryg. Jeg ved ikke om jeg kan tilgive ham. Det skal siges, at min stærke reaktion er pga at vores forhold har hængt så meget i en tynd tråd og at jeg har følt det har været på "prøveløsladelse" i den her periode det så ER gået godt.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg går og leger med tanken om at blive enlig, men det er skræmmende for mig. Hva med økonomi? Hans indskud ligger f.eks. i lejligheden og jeg har ikke de penge der skal til for at "købe" ham ud.

Skulle jeg give det en chance til eller...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Honningblomst

Elsker du ham??og elsker han dig?? Hvis ja, så synes jeg helt sikkert I skal arbejde på at komme ud af krisen..
Held og lykke...
Eva..(H)

Anmeld

17. marts 2008

Mimic

Det synes jeg ikke du skal, nej...
Se det her som en chance for at få talt ud om problemerne og få talt det hele igennem så der ikke ligger nogle problemer der senere kan hobe sig op.
det er lettere at håndtere problemerne hvis de bliver taget løbende og det kan måske også få både ham og dig til at finde ud af hvad i egentlig vil...

alt mulig held og lykke herfra... knus linda, der klart synes i skal prøve at få det til at fungere, da i virker til at ha det godt ellers...(H)(L)

Anmeld

18. marts 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg synes I skulle få snakket ud om det hele.. Hvis I stadig elsker hinanden, så gør virkelig et forsøg på at få det til at fungere igen..
Når man er allermest uvenner dukker der gamle ting op fra fortiden, som man for længe siden havde lagt i glemmebogen.. (det gør der her) hvis det også er tilfældet hos jer, så tag de ting op til en snak også, så det en gang for alle er ude af verden..
Min svigermor siger altid at man bliver stærkere som par af et skændes engang i mellem.. og det tror jeg desværre hun har ret i..
Jeg håber virkelig at I kan få det til at fungere igen.. For som du også selv skriver, det må være hårdt at være alene, både økonomisk med også på andre områder..
Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla..

Anmeld

18. marts 2008

Balderson

Hej

Jeg synes man skal prøve, at finde du af det indtil man bare ved at nu kan man bare ikke mere.. For ja, I har et barn sammen, men man skal ikke være samme for enhver pris.. Nu kan det godt være frækt det jeg skriver, men imens jeg læste din tekst så undrede jeg mig faktisk over hvordan du havde fundet ud af at en pige havde skrevet til ham på hans telefon???

Så måske skulle I sætte jer ned og få snakket rigtig ud og begge høre på hvad der er godt ved hinanden og skidt og så må i se hvor langt det føre med sig..

Mvh

Anmeld

18. marts 2008

Jan9e D

Hej Miram

Ja, jeg kanjo kun give de andre tøser ret i at du skal prøve at kæmpe for jeres forhold, og få snakket ud om tingene. Det er en stor omveltning at få et barn, får moderen, såvel som faderen. Og ofte har mansom mor bare ikke det overskud, til den anden part, efter fødslen. Men få snakket sammen, og vær 100% ærlig omkring dine føleser.

Når det så er sagt, vil jeg give dig et råd, som jeg ville ønske at der var nogen der havde givet mig, da mit ægteskab begyndte at knirke. Bliv skrevet op til en lejlighed, for hvis det ikke går, så skal du ikke stå på gaden, men har en fair chance for rimelig hurtigt at få et sted at bo i.
Mht indskud, så kan du søge kommunen om indskud til lejligheden, og der er mange steder du kan søge om hjælp til fx møbler ect. Så lad være med at bekymre dig om det, det er det mindste af det.

Mange tanker herfra

(H) - Jannie

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

Puha ja det er en svær en men jeg må stemme i med de andre piger og sige jeg syntes du skal kæmpe for dit forhold. Stol på ham... Måske har han virkelig haft brug for en fremmede til at lytte, og intet andet...
Sæt jer ned - put den lille og få talt en masse - find en god løsning.

Hvis du virkelig elsker ham og omvendt så er jeg sikker på I finder en løsning....

Alle forhold går op og ned, men man behøver ikke som det første at tage springet og blive enlig mor, der skal lidt flere "kampe" til....

Held og lykke med det hele, håber at høre fra dig igen.

(H) - fra Pia.

Anmeld

18. marts 2008

Miam

Hej allesammen. Tusind tak for jeres støtte og råd. Det rører mig faktisk, at I tager jer tid til at svare mig. (L) Vi har besluttet at prøve igen - selvom jeg kan mærke, at det her kommer til at tage noget tid for mig. Jeg har nok en tendens til at sætte hans kærlighed på prøve nu. Vi kan ikke rigtig snakke, da han i øjeblikket har en natte-turnus på jobbet, så tiden vi ses er ret sparsom. Men han har nogle fridage her snarligt, og der må vi sætte os ned og snakke. Der er også andre ting vi skal have styr på. [citat] Nu kan det godt være frækt det jeg skriver, men imens jeg læste din tekst så undrede jeg mig faktisk over hvordan du havde fundet ud af at en pige havde skrevet til ham på hans telefon??? [/citat] - nej Balderson, det er egentlig ikke frækt, jeg ville nok have tænkt det samme:$ Sagen er den, at han var faldet i søvn i lænestolen og der plotter en sms ind på hans tlf. Jeg vækker ham for at række ham telefonen og dermed ser jeg at det er et ukendt nummer samt at der står "hey søde" i displayet. Man behøver ik gå ind i hans tlf for at se de første ord i beskeden, det står som sagt i displayet når sms'en popper ind. Det er skam ikke fordi jeg går og snuser i hans tlf. Selvom det vil jeg, ærligt, nok have svært ved IKKE at gøre nu. :$ [citat]Måske har han virkelig haft brug for en fremmede til at lytte, og intet andet... [/citat]- ja Pia R han hævder stadig hårdnakket at det blot var fordi han havde brug for at snakke med en objektiv person, men at han fortrød og derfor slettede hendes nummer igen og undlod at snakke med hende mere. Det er bare svært for mig at stole på ham og jeg har kosntant lyst til at gøre helvede hedt for ham, fordi han har gjort mig fortræd..:@det er stupidt I know. Men det er netop fordi jeg stolede på ham og elsker ham at det gør endnu mer ondt. Men ja det er jo også det der gør det værd at kæmpe for. Tusind tak for jeres svar. Jeg har taget dem til mig. (H)

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

Er bare glad for vi kunne hjælpe... Håber virkelig I finder en god løsning... Forstår godt at du inderst inde føler dig trådt på... Det lyder nu som om han taler sandt og virkelig ikke ville gøre dig noget ondt...

De bedste tanker og knus fra Pia (H)

Anmeld

19. august 2008

Frk-Carina

Det bedste for jer begge og barnet ville nok være, at i fik talt ud, som de andre siger :)
Men du er også nødt til at tænke på, hvad der er bedst på længere sigt.
Så man ikke bare er sammen for at være det, eller udelukkende for barnets skyld.

Håber, I finder ud af det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.