Hvis baby bliver en pige, hvilket navn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

MariaKyedDK

elluL skriver:

Endnu en om navne. :-)
Vi fik et bud til NF at vi venter os en lille pige, skal dog til kønsscanning idag :-)

Storebror hedder Milan og vi har selv lidt ideer til pigenavne. Hvilke synes i passer bedst til Milan, eller har i nogle foreslag? :-)

Jeg synes at Mynte passer bedst til Milan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Valle81

elluL skriver:

Vi fik et bud til NF at vi venter os en lille pige, skal dog til kønsscanning idag :-)

Storebror hedder Milan og vi har selv lidt ideer til pigenavne. Hvilke synes i passer bedst til Milan, eller har i nogle foreslag? :-)

Altså synes nok mest Mynte, da jeg godt kan lide at søskende starter med det samme. Ja, er lidt skadet på det punkt, har tre der starter med A:0)

Meeeeen jeg har stemt Asta, da jeg ELSKER det navn, da min datter jo hedder det:0)

Anmeld

15. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Lia  Drømte engang at jeg skulle have en pige der skulle hed Lia Nette. Hvorfor ikke bare Linette? 

Anmeld

15. april 2013

Rikke2404

Jeg stemte Lia Det er da vild sødt! Jeg har selv to navne jeg er ret vild med, hvis altså jeg skal have en pige. Malia og Emma 

Anmeld

17. april 2013

MorDk

Rosalina eller Mynte ♥

Anmeld

17. april 2013

ekebiv

Asta eller Rosalina. Jeg kan simpelthen ikke snuppe når søskende hedder noget med samme startbogstav eller hvis navnene minder for meget om hinanden

Anmeld

17. april 2013

La´chrissen

Jeg stemte Lia men Asta er også rigtig sødt. Men igen alle navnene er gode

Anmeld

17. april 2013

Louise H.

Rosalina

Anmeld

17. april 2013

lycly

Caroline er et rigtig sødt navn 

Anmeld

17. april 2013

Fenja09

elluL skriver:

Milan og Mynte passer godt sammen, men skulle jeg vælge udfra hvilket navn jeg personligt synes er det sødeste så er jeg klart på Asta

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.