Hvilken jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken jakke er pænest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

815 visninger
8 svar
4 synes godt om
15. april 2013

Tumling<3

Hej

Jeg skal have købt en ny regnjakke, og er tosset med Danefæs jakker. Jeg har dog fundet en Hummel jakke, der er lidt i samme stil, men med løbegang i taljen, så den kan tilpasses figuren lidt bedre. Jeg har altid valgt det sikre, så alle mine jakker er sorte, men mon ikke det var på tide at prøve noget nyt.

Hvad synes I om farverne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Troldemommi

syntes den blå/røde er klart pænest, den anden minder mig om en Bi

Monica

Anmeld

15. april 2013

optimistmor

ikke for at skuffe dig, men i gomorgen danmark har det for noget tid siden været oppe at hummels regntøj ikke er tæt... prøv at undersøg det nærmere inden du investerer for meget

Anmeld

15. april 2013

Rødhætte

Lillian88 skriver:

Hej

Jeg skal have købt en ny regnjakke, og er tosset med Danefæs jakker. Jeg har dog fundet en Hummel jakke, der er lidt i samme stil, men med løbegang i taljen, så den kan tilpasses figuren lidt bedre. Jeg har altid valgt det sikre, så alle mine jakker er sorte, men mon ikke det var på tide at prøve noget nyt.

Rød/blå 

Anmeld

15. april 2013

Loa

Nr.2...

Frisk og fed i farven

Anmeld

15. april 2013

Tumling<3

optimistmor skriver:

ikke for at skuffe dig, men i gomorgen danmark har det for noget tid siden været oppe at hummels regntøj ikke er tæt... prøv at undersøg det nærmere inden du investerer for meget

Tak for tippet. Det vil jeg da lige kigge på først. De er heldigvis på tilbud til 500 kr., men der er ingen grund til at smide penge efter noget, der ikke fungerer efter hensigten.

Anmeld

15. april 2013

GUSO

Lillian88 skriver:

Hej

Har stemt ingen af dem, jeg ville købe en danefæ istedet

Anmeld

15. april 2013

Pigent

Hej

Jeg kan bedst lide den der er s ort/lilla/grøn

Anmeld

15. april 2013

B&J

hvis jeg skal vælge så den øverste men ellers er det ikke lige min smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.