Bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
12 svar
3 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har for nogle dage siden testet positiv, men da streg nr 2 var meget svag tog jeg en digital test og den skrev "gravid" 

efter har jeg så taget en test fra Lidl ( måske dumt) men der syntes jeg streg nr 2 er meget svagere at se 

er så nervøs for at det kan være fordi jeg skal miste den lille klump 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg har for nogle dage siden testet positiv, men da streg nr 2 var meget svag tog jeg en digital test og den skrev "gravid" 

efter har jeg så taget en test fra Lidl ( måske dumt) men der syntes jeg streg nr 2 er meget svagere at se 

Anmeld

15. april 2013

Wik

Hvor langt vil du være henne, hvis det er ? Jeg tror på det bedste, i stedet for at teste er det måske en bedre løsning at vente til du kan få en tryghedsskanning.

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Hvor langt vil du være henne, hvis det er ? Jeg tror på det bedste, i stedet for at teste er det måske en bedre løsning at vente til du kan få en tryghedsskanning.

Skulle være ca 4+6 idag

Anmeld

15. april 2013

Menne

Jeg afleverede en urinprøve ved lægen, selvom jeg godt ved, at man kan teste positiv med samme sikkerhed selv.. Alligevel var det trygt for mig at høre lægen sige; ja, du er gravid .. Frygten for at miste sidder dog stadig i mig.. Men jeg forsøger at tænke positivt.. Ved godt det er svært. Jeg håber det bedste for dig 

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Menne skriver:

Jeg afleverede en urinprøve ved lægen, selvom jeg godt ved, at man kan teste positiv med samme sikkerhed selv.. Alligevel var det trygt for mig at høre lægen sige; ja, du er gravid .. Frygten for at miste sidder dog stadig i mig.. Men jeg forsøger at tænke positivt.. Ved godt det er svært. Jeg håber det bedste for dig 

Tak 

Har overvejet at testet igen om et par dage og se om stregen ikke bliver mere tydelig 

Anmeld

15. april 2013

M&J87

Anonym skriver:

Huk at bruge de samme teste, da du bedst kan se udviklingen sådan. Forskellige teste er jo ikke lige følsomme :-)

Jeg krydser fingrene for dig :-)

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Huk at bruge de samme teste, da du bedst kan se udviklingen sådan. Forskellige teste er jo ikke lige følsomme :-)

Jeg krydser fingrene for dig :-)

Tak for rådet vil jeg gøre

Anmeld

15. april 2013

Wik

Anonym skriver:

Skulle være ca 4+6 idag

Okay, så er det meget normalt at testen er svag. Har du erfaring med at tabe tidligt?

Anmeld

15. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg forstår godt din nervøsitet.

Men jeg tror altså ikke du kan sammenligne 2 teste. Nogle er jo mere følsomme end andre. Det har jeg også oplevet med ÆL teste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.