hvilken str lego skoletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Sara.

Hvilken str lego skoletaske havde jeres barn da det startede i skole?

Jeg har kig på en lego Friends School bag set pink str 5-8 år til min datter.

Har en bekendt der muligvis kan købe den lidt bbilligere til os, og vi har desværre ikke mulighed for at prøve først.

(så gode velmente råd om at prøve tasken dur ikke i til fælde af at den ikke passer sælger vi den)

Men er i tvivl om hvilken str jeg skal købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

lene

jeg har købt den stor model til min datter dedaskalaki starter i skole til sommer, så kan hun bruge den lidt længere og den sidder helt fint på hende, vi købte den i salling og der sagde at de fleste sprang den model over til børnehaveklassen. Mvh Lene 

Anmeld

18. april 2013

Sara.

jeg har købt den stor model til min datter dedaskalaki starter i skole til sommer, så kan hun bruge den lidt længere og den sidder helt fint på hende, vi købte den i salling og der sagde at de fleste sprang den model over til børnehaveklassen. Mvh Lene 

Tak for dit svar.... undskyld jeg først svarer nu, men havde slet ikke set at du har haft svaret.

Jeg prøvede den lille model på min pige idagr og den var for stor ryggen var alt for lang til min datters ryg.

Må jeg høre hvor høj din datter er?

Anmeld

18. april 2013

LinLin

Davids er en "lille" - den er rigeligt stor og kan sagtens bruges næste år også! Han går i 0. Nu

Anmeld

18. april 2013

Sara.

DAs mor skriver:

åTakDavids er en "lille" - den er rigeligt stor og kan sagtens bruges næste år også! Han går i 0. Nu

Tak for dit svar

Prøvede den lille på Lærke i dag og den var for stor... den sad nede på hendes numse

Anmeld

20. april 2013

lene

min datter er omkring 113-114 cm og den sad helt fint 

mvh Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.