Hjælp mig lige omkring at være syg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

hvis man nu er blevet erklæret for syg altså sådan rigtig syg og har en skrue løs på øverste etage er der så ikke mulighed for at bo på et hjem af en eller anden art? jeg havde en samtale med min kæreste i går aftes og vi skulle finde ud af om vi skulle være sammen eller ej. vi har et barn sammen og flere af de punkter han tog op var omkring min sygdom han har det svært ved at jeg er syg så jeg tænker at meget af den skyld der er i vores forhold er fordi jeg er syg.. Jeg tror måske det bare ville være bedst hvis jeg boede på et hjem af en eller anden art og fik ro for mig selv og prøve at blive rask igen.. Også at han kunne bo med vores barn. Og her mener jeg ikke at bo på psykiatrisk afd. for der kan jeg ikke bo men et hjem for andre der heller ikke har det godt. Håber på lidt hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Anonym trådstarter

15. april 2013

Anonym trådstarter

15. april 2013

maryjane

Mit BUD er at kontakte psykolog og/eller kommunen og få en snak med dem om det.

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Mit BUD er at kontakte psykolog og/eller kommunen og få en snak med dem om det.

Okay måske den familie sagsbehandler der er inde over os og vores datter?

Anmeld

15. april 2013

maryjane

Anonym skriver:

Okay måske den familie sagsbehandler der er inde over os og vores datter?

Jeg ved godt nok ikke så meget om det, men jeg tror det vil være en god ide

Kender en der bor på et bosted for unge med psykiske problemer, og det er via kommunen...

Anmeld

15. april 2013

Bebsen

Mit bud ville også være at du kontakter kommunen og får en snak med din sagsbehandler.
Må jeg spørge hvad din/e diagnose/r er?
Mit andet bud er at kommunen vil foreslå et bofællesskab.
Jeg har tidligere selv været sendt igennem næsten alle diagnoser, den seneste skizotopi for 6 år siden. For 3-4 år siden blev jeg erklæret "rask", eller symptom fri ihverfald og har klaret mig selv + barn siden. Du må gerne skrive privat hvis du har lyst

Anmeld

15. april 2013

Bebsen

Lige præcis din familie sagsbehandler

Anmeld

15. april 2013

dola

Du kunne også kontakte mødrehjælpen:

"Er du gravid og har svært ved at overskue din situation? Har du lyst til at tage en uddannelse, men synes det virker uoverkommeligt? Er du i tvivl om dine rettigheder i forbindelse med en skilsmisse? Eller ønsker du vejledning i at få styr på en trængt økonomi?"

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=10&id=250

Måske de kan hjælpe dig i starten?!?

Knus

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

dola skriver:

Du kunne også kontakte mødrehjælpen:

"Er du gravid og har svært ved at overskue din situation? Har du lyst til at tage en uddannelse, men synes det virker uoverkommeligt? Er du i tvivl om dine rettigheder i forbindelse med en skilsmisse? Eller ønsker du vejledning i at få styr på en trængt økonomi?"

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=10&id=250

Måske de kan hjælpe dig i starten?!?

Knus

Er ikke gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.